استانی 22:41 - 10 شهریور 1393
گزارش خبرنگار فارس از چهاردهمین جلسه تمرین تیم فوتبال اتکا گلستان
چهاردهمین جلسه تمرین تیم فوتبال اتکا گلستان با حضور 15 بازیکن فصل گذشته این تیم و ادامه همکاری آنها در فصل پیش رو برگزار شد.

حفظ 15 بازیکن فصل گذشته اتکا گلستان تا گلایه بازیکنان از قراردادهای بسته نشده+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در حالی که روزهای گذشته با انجام قرعه‌کشی لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فوتبال اتکا گلستان حریفان خود را شناخته است، چهاردهمین جلسه تمرین تیم فوتبال اتکا گلستان با حفظ 15 بازیکن از فصل گذشته و بازیکنان جدید جذب شده به این تیم برگزار شد.

تیم فوتبال اتکا گلستان امروز نیز با نظارت وجیه‌الله شهری مربی بدنساز این تیم تمرینات فشرده بدنسازی را در زمین چمن مصنوعی شماره 2 گرگان در مدت زمان کمی که تا شروع لیگ باقی مانده ادامه داد تا بازیکنان به وضعیت مطلوب از نظر بدنی دست یابند.

تمرینات امروز این تیم در حالی ادامه یافت که عیسی ساورسفلی سرپرست هیئت فوتبال استان گلستان در محل تمرین تیم حاضر شده و با مسئولان و مدیران این تیم در حاشیه برگزاری تمرین به مذاکراتی پرداخت.

برخی از بازیکنان نیز از قراردادهای بسته نشده و حتی مبالغ پرداخت نشده از فصل گذشته گلایه‌هایی را داشتند و تاکید کردند که تا به امروز هنوز قراردادی را با این تیم امضاء نکرده‌اند.

اما در این میان بازیکنانی هم بودند که برخلاف سختی‌های سپری شده در فصل گذشته که تیم در لیگ دسته 2 حضور داشت و امروز توانست به لیگ دسته یک صعود کند ابراز می‌کردند که حاضرند حتی با کمترین مبلغ قرارداد برای تیم تلاش کنند.

مهیار احمدخانی، رضا ساورسفلی، محسن محمدرحیمی، محمد صنعتی، اسماعیل ملک، محمد محمدی، سعید باقرزاده، کمال نیکخو، حامد اکبری‌پور، احد شعبانی، عبدالصمد توکلی، امیر بیات، امین کر، امید محمدخانی و محمد خلیلی 15 بازیکنی هستند که از فصل گذشته در تیم حضور داشته و امسال نیز ادامه همکاری آنها قطعی شده است.

بر اساس این گزارش، با پیشنهاد مربی بدنساز تیم و تشخیص عیسی ساورسفلی سرمربی تیم فوتبال اتکا گلستان، تمرینات فردا صبح که قرار بود در محیط‌های جنگلی استان و به صورت سنگین و فشرده برگزار شود لغو شد و بازیکنان فردا صبح به استراحت خواهند پرداخت.


4622674
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است