استانی 17:57 - 10 شهریور 1393
اسلامی:
کرمان - خبرگزاری مهر: معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: استان کرمان رتبه اول ارسال طرح به جشنواره خوارزمی را کسب کرده است.

کرمان رتبه نخست ارسال طرح به جشنواره خوارزمی را به خود اختصاص داد/ فعالیت 22 پژوهشسرا در استان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی ظهر دوشنبه در حاشیه بدرقه دانش آموزان کرمانی به جشنواره خوارزمی گفت: یکی از امتیازاتی که برای دانش آموزان برتر جشنواره های پژوهشی در نظر گرفته شده پذیرش در کنوکور سراسری بدون شرکت در آزمون است.

اسلامی از دعوت 60 طرح 90 دانش آموز کرمانی برای دفاع به دبیرخانه جشنواره خوارزمی خبر داد و بیان داشت: کرمان امسال در ارسال طرح به جشنواره گفته شده رتبه اول را کسب کرده است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان در ادامه گفت: یکی از رسالت های اصلی آموزش و پرورش تربیت سربازان جبهه جهاد علمی است.

وی گفت: امروز امکانات خوبی به لحاظ آموزشی در اختیار دانش آموزان قرار دارد و بجاست که این افراد با مغتنم شمردن فرصت برای طی مراحل ترقی در زمینه علم و دانش تلاش کنند.

اسلامی به فعالیت 22 پژوهشرا در استان کرمان اشاره و تصریح کرد: دولت یازدهم نگاهی ویژه به بحث علم و تقویت پیاه های علمی افراد دارد و پژوهشسراها نقش مهمی در کیفیت بخشی به آموزش ها، تعمیق باورها و تلفیق آموزش های نظری با مهارت های علمی را دارند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: در سال گذشته تعداد پژوهشراهای کشور از 300 به 400 مرکز افزایش پیدا کرد و این در حالی است که طی هشت سال گذشته تنها 80 پژوهشرا در کشور راه اندازی شده است.

این مسئول هدف از تاسیس پژوهشراها را ترویج فرهنگ پژوهش دانست و گفت: امکانات و تجیهرات لازم در این مراک در دسترس دانش آموزان قرار دارد.


4621360
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است