استانی 14:01 - 14 فروردین 1399
/اخبار کرونایی استان/ سرپرست جمعیت هلال احمر اعلام کرد:
ایسنا/لرستان سرپرست جمعیت هلال احمر کوهدشت گفت: ۱۴۶ هزار و ۱۷۱ نفر مورد پایش سلامت و غربالگری و تب‌سنجی جهت مبارزه با کرونا قرار گرفتند.

پایش سلامت ۱۴۶ هزار نفر در شهرستان کوهدشت

عباس حسن‌پور امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ملی پایش سلامت جهت مبارزه با کرونا از بیستم اسفندماه در شهرستان کوهدشت آغاز شد و در روز سیزدهم فروردین سال جاری به پایان رسید.

وی عنوان کرد: طی این مدت طرح ملی پایش سلامت، جمعیت هلال‌احمر کوهدشت شش پست در مبادی ورودی و خروجی شهرستان کوهدشت و رومشکان و بخش‌های تابعه دایر کرد و از تمام پتانسیل خود را برای مقابله با این ویروس منحوس استفاده کرد.

حسن‌پور گفت: از مجموع افراد مورد پایش سلامت مجموعاً ۳۶ نفر مشکوک به کرونا بودند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی در ادامه با بیان اینکه ضدعفونی شهر و خیابان‌های فرعی شهرستان در دو مرحله صورت گرفته، ادامه داد: ۲۰۰ بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش در بین مناطق محروم شهرستان توزیع گردیده است.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر کوهدشت از اطلاع‌رسانی از همان روزهای اول خبر داد و گفت: روزانه با طراحی بروشور، پوستر و بازنشر فیلم‌های آموزشی و ارسال به کانال‌های فضای مجازی سعی بر این را داشتیم این مطالب رو از طریق فضای مجازی در اختیار همشهری‌هایمان قرار دهیم.

وی ضمن تشکر از تمامی کارکنان و اعضاء جمعیت هلال‌احمر شهرستان، خاطرنشان کرد: داوطلبان، امدادگران و جوانان با ایثار و ازخودگذشتگی، بار دیگر ثابت کردند هموار در نوک پیکان جمعیت هلال‌احمر در حوادث قرار دارند.

انتهای پیام 


10466298
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است