اجتماعی 08:48 - 01 اردیبهشت 1393
جوان شروری نامزد 20 ساله‌اش را در خانه‌اش به قتل رساند.

قبولی د ردانشگاه به قیمت جان دختر جوان تمام شد

 

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از ایران، جوان شروری در واشنگتن، نامزد 20 ساله‌اش را در خانه‌اش به قتل رساند و خبر کشتن او را با پیامک به خانواده‌اش اطلاع داد.



به گزارش پلیس امریکا، «گابریل گالان ناوارو» این جنایت وحشیانه را پس از آگاهی از قبولی همسرش در دانشگاه کالیفرنیا مرتکب شده است. این زوج از سه سال پیش با یکدیگر در ارتباط بودند و از آنجا که مرد حاضر به قبول دوری چند ساله همسرش نبود او را در خانه‌اش به دار آویخت.

 

«گابریل گالان» همزمان با پیامک زدن به مادر و پدر و خواهر همسرش، به پلیس نیز زنگ زد و تهدید کرد در صورت دخالت و ورود به خانه او همه چیز را با مواد منفجره در اختیارش روی هوا خواهد فرستاد.

 

با وجود این تهدید، مأموران پلیس بلافاصله با شناسایی محل زندگی گالان، به خانه او یورش برده و با شکستن پنجره پشتی وارد خانه شدند و جوان شرور را غافلگیر کردند. این جوان در حال حاضر به اتهام قتل از نوع درجه اول در زندان به سر می‌برد.



نامزد 20 ساله این جوان به زبان ژاپنی تسلط کامل داشت و با علاقه به ادامه تحصیل‌، پذیرش دانشگاه کالیفرنیا را گرفته بود.

 

2013


3534085
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هم اکنون محدوده آزادراه می‌تواند مسیر خوبی برای تردد باشد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ معظمی گودرزی از شناسایی و دستگیری ۱۸ نفر از افرادی که با بهانه‌های مختلف در زمینه کنکور از داوطلبان کلاهبرداری می‌کردند خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون قوه قضاییه گفت: تعدادی از پرونده‌های تخلفات انتخاباتی به دادگاه ارسال شده و برای تعدادی از پرونده‌ها کیفرخواست صادر شده و در حال رسیدگی است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور دستاورد‌های پلیس در مبارزه با انواع جرائم سازمان یافته و شبکه‌ای را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» ۴ پسر شرور که به اتهام آزار و اذیت دو دختر دانش‌آموز محاکمه شده بودند به اعدام و حبس محکوم شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد زندانی که برای رهایی از مجازات قصاص باید دیه میلیاردی پرداخت می‌کرد، با تشکیل باندی در زندان، سناریوی کلاهبرداری با ارسال پیامک اشتباهی بانکی را طراحی کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: بر اساس گزارش بانک جهانی میزان کل تولید پسماند عادی در جهان تا سال ۲۰۵۰ به ۴۰/۳ میلیارد تن افزایش یابد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضوی گفت: امسال توجه جدی تری به مسئله مسکن کارگری با همکاری کارفرمایان خواهیم داشت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است