استانی 23:24 - 08 بهمن 1399
امسال؛
ایسنا/گیلان مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان گفت: نهمین دوره جشنواره نمایشگاه‌های دانش آموزی مدرسه انقلاب بر اساس چارچوب محتوای بیانیه گام دوم برگزار می‌شود.

نهمین جشنواره دانش‌آموزی مدرسه انقلاب مجازی در گیلان برگزار می‌شود

محمد لطیفی امروز در نشست تبیین جشنواره مدرسه انقلاب که با حضور مدیران، معاونین و مسئولین انجمن‌های اسلامی مدارس شاهد استان به منظور هم‌اندیشی و تبیین برنامه‌های جشنواره ملی مدرسه انقلاب در دهه مبارک فجر برگزار شد، با بیان اینکه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با رسالت نخبه یابی و نخبه پروری فعالیت می‌کند، اظهار کرد: این مجموعه با دو رویکرد الگوی تعالی دختران و تربیت حماسی پسران برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌های ملی و محوری اتحادیه افزود: جشنواره‌های «مدرسه انقلاب»، «رسانش»، «همکلاسی آسمانی» و «لشکر فرشتگان» برنامه‌های ملی و محوری هستند که اهداف آنها عمق بخشیدن باورهای فکری، اعتقادی و تربیتی نوجوان و جوان است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان، با اشاره به اینکه مدارس شاهد در سال‌های اخیر همیشه پای ثابت نظام برنامه‌ای و تشکیلاتی تشکل امین اتحادیه بوده‌اند، تصریح کرد: انتظارات از این مدارس با توجه به سطح علمی و فرهنگی که دارند بیش از بقیه مدارس است.

وی همچنین از برگزاری نهمین نمایشگاه مدرسه انقلاب به صورت مجازی خبرداد و گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به عنوان یکی از متولیان امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان به دلیل اهمیت فهم خوانش و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در بین دانش‌آموزان، نهمین دوره جشنواره نمایشگاه‌های دانش آموزی مدرسه انقلاب را بر اساس چارچوب محتوای بیانیه گام دوم برگزار می‌کند. محور اصلی محتوای جشنواره مدرسه انقلاب متن «گفتمان ایران قوی ناظر به بیانیه گام دوم» است.

لطیفی ادامه داد: البته با توجه به شرایط موجود در کشور به جهت شیوع بیماری کووید ۱۹ و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد مقابله با این بیماری و همچنین تعطیلی مدارس، برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب در ۴۰۰ مدرسه استان به صورت مجازی و در سامانه شاد برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: آثار دانش‌آموزان گیلانی از ۱۲ بهمن در سامانه شاد به نمایش در می‌آید، به دانش‌آموزانی که کارهای هنری‌شان را به دبیرخانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی ارسال کرده‌اند نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام


10924741
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است