بین‌الملل 15:18 - 18 بهمن 1394
ارتش سوریه با ادامه پیشروهای خود و آزاد کردن مناطق زیادی از دست تروریست ها، اکنون به مناطق نزدیک مرز ترکیه رسیده است.

ارتش سوریه نزدیک مرز ترکیه + ویدیو

"ربیع کله وندی" خبرنگار شبکه العالم روز دوشنبه از حومه حلب گزارش داد، ارتش سوریه با پشتیبانی متحدان خود در حال پیشروی به طرف مناطق نزدیک مرز ترکیه است، به گونه ای که اکنون در 16 کیلومتری مرز ترکیه و گذرگاه السلامه است.

پیشروی ارتش ترکیه پس از آزاد کردن دو منطقه «مایر» و «رتیان» صورت گرفت که در آن منابع مخالفان از هلاکت 120 تن از عناصر مسلح تروریست خبر دادند.

در نتیجه این پیشروی ها، موازنه قدرت در مناطق شمالی حلب کاملا به نفع ارتش سوریه تغییر کرده است زیرا ارتش توانست در این مناطق روستاها و شهرک هایی را آزاد کند.

یکی از سربازان ارتش سوریه در این خصوص به خبرنگار العالم گفت: ارتش سوریه روستای مایر را از سه محور محاصره کرد و وارد درگیری سختی با عناصر  جبهه النصره شد و توانست آنها را از این منطقه فراری دهد.

وی خاطرنشان کرد: ارتش اکنون در حال پاکسازی منطقه از بمب ها و مواد منفجره ای است که تروریست ها کار گذاشته اند.

بر اساس این گزارش، ارتش سوریه این مناطق را از مواد منفجره کار گذاشته شده پاکسازی کرد زیرا عناصر مسلح در زمان فرار مناطق را بمب گذاری می کنند.

یکی دیگر از نظامیان ارتش سوریه در این خصوص به خبرنگار العالم گفت: ایستگاه های ارتش سوریه در جاده «غازی عنتاب» که حلب را به ترکیه متصل می کند برقرار است و عملیات نظامی نیز تا رسیدن به گذرگاه مرزی «باب السلامه» ادامه دارد و پرچم سوریه را در مرز به اهتزار در خواهیم آورد.

ارتش سوریه در پیشروی های اخیر خود توانست 7 کیلومتر از جاده بین المللی حلب- ترکیه را آزاد کند و اکنون نزدیک مرز ترکیه قرار دارد.


7661494
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سرگی ناریشکین در سفر به پیونگ یانگ با وزیر امنیت کره شمالی دیدار و در مورد مسائل امنیت منطقه ای گفتگو کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دفتر رسانه‌ای دولت غزه از جنایات جدید رژیم صهیونیستی در بیمارستان الشفا پرده برداشت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» کمیسر حقوق بشر سازمان ملل، رژیم صهیونیستی را مقصر ایجاد بحران انسانی در غزه دانست و تصریح کرد که تحمیل قحطی در این باریکه جنایت جنگی محسوب می‌شود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۸۰ سرباز اوکراینی را کشته و ۱۳۱ پهپاد آن را ساقط کرده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» آمیت هالیوی در یک گزارش به پارلمان رژیم صهیونیستی اعلام کرد از زمان آغاز جنگ پس از هفتم اکتبر، جنبش حماس ده دستاورد محقق کرده است، در حالی که این رژیم فقط یک دستاورد داشته است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بزرگترین شرکت آب و فاضلاب انگلیس موسوم به «تمز واتر» در پی انصراف سهام‌دارانش برای تزریق ۵۰۰ میلیون پوند کمک اضطراری برای نجات این شرکت، با خطر ورشکستگی روبه‌روست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت بهداشت فلسطین در غزه از افزایش آمار شهدای تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر از هفتم اکتبر تا کنون خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت بهداشت فلسطین در غزه از افزایش آمار شهدای تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر از هفتم اکتبر تا کنون خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا گفت که اوکراین محدودیت زیادی درباره پوشش رسانه‌ای جنگ اعمال می‌کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» «جان بولتون» مشاور سابق امنیت ملی آمریکا مدعی شد انتخابات ریاست جمهوری نوامبر (آبان) نقش کلیدی در پایان دادن به جنگ اوکراین دارد و «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه احتمالا منتظر نتایج این انتخابات است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است