استانی 19:45 - 28 بهمن 1397

لزوم توجه جدی به معیشت مرزنشینان هرمزگان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آشوری تازیانی یکشنبه شب در جلسه شورای اداری و افتتاح پروژه های اقتصادی و زیربنایی هرمزگان بیان داشت: ارمغان سفر رئیس جمهور به هرمزگان امید بخش خواهد بود و با بررسی های که از شاخص های برنامه توسعه استان داشتیم در این شش سال که سکان دولت در دستان حضرتعالی بود، اگر برش استانی داشته باشیم حضور فعال وزرا و معاونان وزرا به سمت بهبود این شاخص ها در استان پیش رفته ایم.

وی عنوان کرد: با توجه به تحریم های ظالمانه که حرکت اقتصادی کشور را با چالش روبرو کرده بود ولی شاهد بهبود شاخص ها در سطح استان هرمزگان بودهیام

به گفته آشوری، با نگاهی به مجموعه منابع استانی و ملی، تلاش های خوبی داشته ایم و با پشتیبانی دولت و هیئت وزیران به نکات خوبی دست یافته ایم اما از یک عدم تعادلی در رنج است. با توجه به اینکه چشم امید مردم به این سفرهای هیئت دولت است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که روبرو هستیم اشتغال پایدار است، تسهیلات اشتغال زایی در سفرهای گذشته شما مورد تاکید بود و نیازمند افزایش این اعتبارات است. تا شاهد افزایش فرصت های شغلی بیشتر باشیم.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس افزود: افزایش جذب ۵۰ درصدی نیروهای بومی در صنایع مستقر در هرمزگان یکی از اولویت ها و دغدغه های جدی مردم هرمزگان است.

آشوری اظهارداشت: در حوزه درمان همچنان برای بهسازی و احداث بیمارستان های شهید محندی، مادر و کودک، بیمارستان میناب و سایر مراکز درمانی نیاز به تاکید ریاست جمهوری دارد.

وی با بیان اینکه معیشت مرزنشینان باید مورد توجه جدی باشد، اظهارداشت: اگر معیشت مرزنشینان حل شود دیگر نیازی به افزایش نیروهای نظامی در مرزها نیست و شاهد حضور همین مردم میهن دوست در دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.تاریخ گویای این رشادت ها است.

وی ضمن تشکر از رئیس جمهوری بابت جلوگیری از اجرایی شدن مصوبه انتزاع ۵ روستا از هرمزگان بیان داشت: از تمامی مسئولان ارشد کشور تشکر می کنم که از نگاه امنیتی آرامش را به مردم غرب هرمزگان هدیه دادند.

آشوری با بیان اینکه نگاه دولت توجه جدی به رفع تبعیض در کشور بود، عنوان کرد: در تردد خودروها از جزایر قشم و کیش به سرزمین اصلی احساس تبعیض می شود در حالی که در برخی از نقاط کشور تردد خودروهای مناطق آزاد در سرزمین اصلی آزاد است.


10057357
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است