استانی 21:55 - 12 اسفند 1393
عضو شورای اسلامی شهر بجنورد مطرح کرد
عضو شورای اسلامی شهر بجنورد بر لزوم واریز جرائم حق پارکینگ به حساب ویژه‌ای شهرداری بجنورد برای ایجاد پارکینگ‌ها در این شهر تاکید کرد.

لزوم واریز جرائم حق پارکینگ به حساب ویژه‌ شهرداری بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مهدی محمدی امشب در نشست شورای اسلامی شهر بجنورد اظهار کرد: اکنون با مشکل جدی پارکینگ در شهر مواجه بوده و این موضوع عملا باعث ایجاد ترافیک شده است.

وی یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌ها برای ایجاد پارکینگ‌ها در مرکز خراسان شمالی را استفاده از منابع جرائم حق پارکینگ عنوان کرد.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: بر همین مبنا باید جرائم حق پارکینگی که از شهروندان و دستگاه‌های از سوی شهرداری گرفته می‌شود به حساب ویژه‌ای در شهرداری بجنورد به منظور ساخت پارکینگ‌ها در این شهر واریز شود.

وی گفت: اکنون در خصوص منابع واریزی مشکلاتی وجود داشته که باید از سوی شهرداری بجنورد برای ایجاد فضاهای پارکینگ سامان یابد.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد تاکید کرد: نباید درآمدهای حاصل از جرائم پارکینگ توسط شهرداری بجنورد در محل‌های دیگری هزینه شود.

رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای اسلامی شهر بجنورد هم رعایت واریز حق پارکینگ‌ها به حساب ویژه شهرداری را از ضروریات عنوان کرد و گفت: ما هم در شورای اسلامی شهر از این موضوع حمایت می‌کنیم.

سید حسین نقیب بیان داشت: اکنون یکی از معضلات شهر بجنورد ترافیک بوده که باید فضای پارکینگ در ساختمان‌های مسکونی و اداری پیش‌بینی شود.

 این نشست با حضور 12 عضو شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد و چندین توافق بین شهرداری و مالکان از جمله بازگشایی‌ها به تصویب رسید.


5969770
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است