استانی 12:24 - 08 خرداد 1401

زیرساخت‌های درمانی تأمین اجتماعی در شهرهای دشتستان تقویت شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار با مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: در این دیدار مسائل و مشکلات شهرستان دشتستان در حوزه تأمین اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت و بزرگی دشتستان و تعداد بالای بیمه‌شدگان این شهرستان، خواستار توجه ویژه سازمان تأمین اجتماعی به شهرستان دشتستان و تقویت امکانات درمانی آن شد.

وی کمبود زیرساخت‌های درمانی در دشتستان را یک مشکل مهم و اساسی عنوان کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود که با تمام توان و ظرفیت نسبت به تقویت زیرساخت‌های درمانی تأمین اجتماعی در شهرهای شهرستان دشتستان اقدام شود.

رضایی به وضعیت نامناسب خدمات سازمان تأمین اجتماعی در دشتستان اشاره کرد و افزود: بیمارستان مهر برازجان در وضعیت نامناسبی به سر می‌برد و بخش‌ها و امکانات لازم را ندارد که لازم است توسعه و نوسازی شود همچنین درمانگاه امام کاظم (ع) برازجان از کمبود امکانات و تجهیزات رنج می‌برد.

وی با انتقاد از توقف و لغو مجوز درمانگاه شبانکاره، بر ضرورت ایجاد و راه‌اندازی آن تاکید کرد و خواستار تسریع در طی فرایند اداری و اجرایی آن شد و گفت: مردم و مسئولان شبانکاره همکاری لازم را برای احداث درمانگاه خواهند داشت.

لازم به ذکر است که در این دیدار شهردار، رئیس و نایب رئیس شورای شهر شبانکاره دغدغه‌های خود را در خصوص راه‌اندازی درمانگاه تأمین اجتماعی بیان کردند.

میرهاشم موسوی رئیس سازمان تأمین اجتماعی نیز با تاکید بر لزوم افزایش خدمات این سازمان در دشتستان، به کم‌کاری‌های گذشته در خصوص دشتستان و شبانکاره اشاره کرد و بر انجام تعهدات پیشین تأمین اجتماعی تاکید کرد.


11576967
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است