استانی 18:03 - 28 تیر 1397

ملاک ارزیابی مدیران استان بوشهر جذب اعتبارات ملی خواهد بود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر پنج شنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر که با رویکرد توسعه شهرستان دشتی برگزار شد  از تلاش‌های فرماندار شهرستان تقدیر کرد و اظهار داشت: نماینده مردم دشتی وتنگستان علاوه بر اینکه پیگیر و امورات حوزه انتخابیه خود است به استان نیز کمک می‌کند و گام‌های خوبی در این زمینه تاکنون برداشته است.

وی افزود: در حال حاضر ما در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و دشمنان برای نا امنی در کشور تلاش می کنند و از هیچ چیزی هم ترس ندارند که می طلبد بیش از گذشته اتحاد و همدلی در سطح جامعه وجود داشته باشد.

گراوند بیان کرد: امروز حفظ نظام بر اساس فرموده امام راحل(ره) از واجبات است و اگر می‌خواهیم از این نظام پاسداری کنیم باید در کلاممان دقت کنیم.

وی ادامه داد: مشکلات و کمبودها در جامعه وجود دارد ولی طرح برخی بیانات و صحبت‌ها در مسیر دشمن حرکت کردن است که باید در کلام و گفتارمان مراقبت کنیم.

گراوند با تاکید بر اینکه دشمنان تلاش دارند در ماه‌های آینده برای صادرات نفت ایران موانع ایجاد کنند، گفت: شهرستان دشتی از ظرفیت بالقوه‌ای در زمینه‌های کشاورزی، معادن، دریا برخوردار است که می طلبد با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی این ظرفیت ها احیاء و توسعه یابد.

وی تصریح کرد: ۱۴ درصد بیکاری برای شهرستان با وجود این همه ظرفیت رقم بالایی است که ضرورت دارد تلاش بیشتری در جهت رفع بیکاری صورت بگیرد.

گراوند ادامه داد: در راستای رفع مشکل آب پیگیری‌های خوبی در سطخ کشور صورت گرفت و در این زمینه نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی نیز همراهی خوبی داشتند.

استاندار بوشهر بابت قطعی آب وبرق در سطح استان از مردم عذر خواهی کرد و افزود: خشکسالی های متعدد و بارش کم متاسفانه استان بوشهر و کشور را دچار مشکل کرده است.

وی با تاکید بر اینکه مدیران برای رفع مشکل مردم آستین همت بالا بزنند، گفت: ۸۰ درصد اعتبارات عمرانی در سطح ملی است و ملاک ارزیابی مدیران استان نیز جذب این اعتبارات است.

استاندار بوشهر گفت: در راستای پیگری‌های نماینده و فرماندار دشتی برای تکمیل  پل کاکی- شیخیان ۵۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده می شود.

وی خاطر نشان کرد: اعتبارات عمرانی استان باید به موقع جذب شود و این اعتبارات باید صرف توسعه استان شود و از هزینه های غیر ضروری در دستگاههای اجرایی جلوگیری شود.


9847097
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است