ورزشی 02:16 - 11 اسفند 1393
کارشناس خبره فدراسیون قایقرانی گفت: بهترین ورزشکاران را در قالب تیم ملی و حضور در مسابقات قهرمانی جهان انتخاب خواهیم کرد.

مسعود مهدوی‌نیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: 24 اسفند ماه تست‌گیری بانوان و 26 اسفند ماه تست‌گیری آقایان در بخش آبهای ارام صورت خواهد گرفت و تمامی ورزشکاران پایگاه‌ها اردوهای برون مرزی و غیره در این تست‌گیری شرکت می‌کنند تا بهترین نفرات برای تیم ملی اصلی بسته شود و بعد از آن تمریناتشان را به صورت متمرکز ادامه خواهیم داد.


وی در ادامه بیان داشت: تیم بزرگسالان این رشته در 28 مرداد 1394 باید در مسابقات قهرمانی جهان در میلان ایتالیا شرکت کنند و بنابراین هر چه زودتر تمرینات را شروع کنند نیتجه بهتری نصیبمان خواهد شد.


مهدوی‌نیا در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین باید سطح کیفی ورزشکاران را بسنجیم ولی آنچه در حال حاضر مد نظر فدراسیون است جمع و جور کردن ورزشکاران است تا بتوانیم سهمیه کسب کنیم.


وی در ادامه اظهار داشت: مسابقات قهرمانی جهان اولین گام برای کسب سهمیه المپیک است تا بتوانند ورود کنند و چنانچه نتوانند فرصت پیدا می‌کنند تا برای کسب سهمیه قاره‌ای تلاش کنند و بتوانند در مسابقات آسیایی حضور پیدا کنند و همه این تدارکات برای حضور و شرکت در المپیک است کارشناس خبره فدراسیون قایقرانی در ادامه تصریح کرد: هیچ مشکلی وجود ندارد و کارها خیلی خوب دنبال می‌شود و هم اکنون هم تیم جوانان در اردو هستند تا 16 اسفند ماه که انتخابی و تعداد نفرات در اردوی متمرکز آینده انتخاب شوند و کارها را ادامه دهند.


وی در خصوص تعداد پایگاه‌های آبهای آرامدر سایر استانها گفت: در سه استان تهران، گیلان و مازندران آغاز این کار انجام شده و تاکنون حدود 74 نفر در اردوی تدارکاتی حضور داشتند تا برای اجرای برنامه‌های بعد از عید تست‌گیریها صورت گیرد و نفرات نهایی معلوم شوند.


انتهای پیام/

5953302
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جوانی که پسر و همسرش را در خانه به آتش کشیده بود، دستگیر شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود و سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا برای شرکت در انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان به تایید رسیده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان از امشب (پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کار خود در سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا را آغاز می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قهرمان مسابقات اسکیت آزاد گفت: نبود پیست استاندارد تنها مشکل ما است، چون باید در این پیست‌ها مسابقه بدهیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق پرسپولیس گفت: حرفه‌ای گری بازیکنانمان برگ برنده بازی با آلومینیوم است، چون سرخپوشان تیمی را دستکم نمی‌گیرند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقی در مالکیت رخ نداده و به ظاهر سرخپوشان را واگذار کرده‌اند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس از پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مطالبات معوقه بازیکنان سرخپوش خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: حضور یک سرمربی از استان خوزستان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی حق این استان است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن با برتری برابر اولسان اچ دی کره‌جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است