استانی 15:40 - 05 بهمن 1393
استاندار گیلان گفت: کاهش عمق چشمگیر تالاب بین المللی انزلی از نگرانی‌های اصلی ماست.

تالاب انزلی خشک می‌شود؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گیلان، محمدعلی نجفی در پنجمین جلسه ستاد مواد مخدر استان که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد، به دستاوردهای سفر دکتر جهانگیری، معاون رئیس جمهور به گیلان پرداخت و ادامه داد: مهمترین مشکلی که رسیدگی و حل آن در استان بسیار مهم بوده و در سفر معاون اول رئیس جمهور به آن پرداخته شد، وضیعت تالاب انزلی است. خوشبختانه دستاوردهای خوبی در این زمینه کسب کردیم.

وی اضافه کرد: وضعیت آب کشاورزی گیلان در زمان افتتاح پروژه سد آیت الله بهجت به وی گزارش شد و همچنین جهانگیری از مشکلات فراوانی که در بخش توزیع برق گیلان وجود دارد مطلع شدند. همچنین ارائه گزارشی از وضعیت صنعت گیلان طی افتتاح واحد صنعتی کارخانه MDF فومنات به دکتر جهانگیری و وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور از دیگر دستاوردهای سفر بوده است.

نجفی خاطرنشان کرد: در بخش گردشگری مصوب شد 3 هتل 5 ستاره در گیلان ساخته شود که تحقق آن نیاز به ورود قوی بخش خصوصی دارد. اولین متقاضی سرمایه‌گذار برای ساخت اولین هتل 5 ستاره در گیلان به ما مراجعه کرد و پس از بررسی، مورد قبول واقع شده و معرفی وی هم انجام شد. همچنین یک سرمایه گذار از کشور کویت برای ساخت دومین هتل 5 ستاره در گیلان متقاضی است که در حال حاضر در دست بررسی است و به زودی تقاضای سومین متقاضی نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد.

وی در خصوص کارکنان دستگاه‌های دولتی گرفتار مواد مخدر در استان گفت: حتی وجود یک معتاد در دستگاه‌های دولتی قابل تحمل نیست و لازم است اگر افرادی وجود دارند هرچه سریعتر شناسایی شوند و برخورد لازم با آنها اعمال شود.

نجفی تصریح کرد: علاقه کمیته امداد گیلان در حمایت از معتادانی که سالم شده‌اند و به جامعه بازگشته‌اند مورد تقدیر است و حمایت لازم استانداری گیلان از کمیته امداد گیلان نیز لحاظ خواهد شد.

انتهای پیام


5697850
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است