استانی 16:27 - 05 خرداد 1396
امام جمعه زابل:
زابل - امام جمعه زابل گفت: درخواست ما از رئیس جمهور محترم این است که به درد مردم رسیدگـی شود و وعده های انتخاباتی شان را فراموش نکند.

رئیس جمهور وعده های انتخاباتی را فراموش نکند/ هامون را دریابید

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر کیخا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی المهدی ( عج) زابل، اظهارداشت: پیروز واقعی انتخابات ملت غیور ایران اسلامی هستند که با مدیریت حکیمانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب که حتی دشمنان نظام نیز به آن اذعان داشتند در پای صندوق های رای حاضر شدند.

وی با بیان اینکه ملت غیور ایران اسلامی با حضور بیش از ۷۲ درصدی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت خوش درخشیدند، افزود: این حضور حداکثری یعنی سند اعتماد ملت به نظام ، یعنی عزم و ارداه برای فردایی بهتر ، یعنی نشاط ، مقاومت و ایستادگی و باید از همه مردم به دلیل خلق این حماسه بزرگ تشکر کرد.

وی ادامه داد: درخواست همه مردم این است که ، دولت دوازدهم با همان انرژی که در یک ماه مانده به انتخابات ۲۹ اردیبهشت از خود به خرج داد در طول این ۴ سال نیز به مردم خدمت کند.

امام جمعه زابل خطاب به استاندار سیستان وبلوچستان گفت: رأی مردم منطقه سیستان برای دولت و شما که نماینده ارشد دولت در استان هستید معنی خاصی داشت، رأی به منتقد دولت، یعنی کارنامه شما  کارنامه خوبی در منطقه سیستان نبوده است.

وی افزود: قطعا یک مسئول دلسوز به جای تصفیه حساب اقداماتی را برای رفاه مردم و رفع مشکلات و بدست آوردن دلِ مردم انجام می دهد که قطعاً شما اینگونه هستید و همین کار را انجام می دهید.

وی ادامه داد: فلسفه وجودی مسئولین خدمت و نوکـری برای مردم است و اگر مسئولی حقوقی می گیرید ، باید به مردم خدمت کند و ما این را از شما مطالبه می کنیم و ضمن حمایت از شما در کنارتان حرکت می کنیم .

حجت الاسلام کیخا با تأکید براینکه هامون و سیستان را باید دریابیم، افزود: باید از ظرفیت مرز برای تولید و اشتغال استفاده شود و سهمی از درآمد ۲۰ میلیاردی ماهانه مرز را برای عمران شهرها و روستاهای منطقه اختصاص داد.

وی گفت: این برای ما ننگ است که ماهی ۲۰ میلیارد درآمد مرز در این منطقه وجود داشته باشد اما عزیزان ما در سازمان آتش نشانی، کارگر و کارمند شهرداری و رانندگان اتوبوس رانی چند ماه حقوق نگرفته باشند.

وی بیان داشت: دولت باید برنامه ای جدی برای ورود ایران به بازار افغانستان و کشورهای دیگر از طریق مرز سیستان داشته باشد و ما در راستای دپوی کالا در بازار سیستان و منطقه ویژه اقتصادی «رامشار» از شما در همین ماه های اولیه دولت برنامه می خواهیم .

امام جمعه زابل خاطرنشان کرد: از شما درخواست داریم که از مرحله شعار و گفتار درمانی عبور کنید و پا به عرصه اقدام و عمل بگذارید تا مردم خدمت شما را در بازار و بر سر سفره خودشان احساس کنند زیرا رفع رکود باید در جیب مردم مشاهده شود .


9129074
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است