استانی 20:03 - 08 فروردین 1394
با مدیریت فروش اوراق مشارکت صورت گرفت
شهردار شیراز گفت: امروز بیش از 200 هزار مترمربع فضای ساخت‌وساز توسط مدیریت فروش اوراق مشارکت اجرایی شده که در کنار پروژه‌های ترافیکی برای 50 هزار نفر به‌طور مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد کرده است.

ایجاد 50 هزار شغل توسط شهرداری شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از حوزه دفتر شهردار این شهر، علیرضا پاک‌فطرت در دیدار با استاندار فارس بابیان این‌که امسال، شهرداری شیراز در بحث نصب چادرها بسیار کنترل‌شده عمل کرد و اجازه نداد در غیر از مکان‌های مشخص چادر نصب شود، اظهار داشت: در سال گذشته 16 پارک در سطح شهر شیراز برای نصب چادر پیش‌بینی‌شده بود که این تعداد در نوروز امسال به 10 پارک کاهش یافت تا شهروندان شیرازی نیز بیشتر از زیبایی پارک‌ها در ایام عید بهره ببرند.

شهردار شیراز گفت: در پی کاهش امکان نصب چادر در پارک‌ها، شهرداری شیراز چهار کمپ بسیار خوب که قابلیت استفاده در زمان بحران را نیز دارد فعال کرده و در کنار آن در نوروز امسال، پنج سالن ورزشی دیگر به محل‌های سرپوشیده اسکان مسافران نوروزی اضافه‌ شده است.

وی تصریح کرد: شهرداری آمادگی دارد اگر دو برابر شرایط فعلی نیز گردشگر وارد شهر شود، ساماندهی اسکان را انجام دهد.

شهردار شیراز افزود: شهرداری هنوز از بسیاری ظرفیت‌های اسکان که پیش‌بینی کرده بود استفاده نکرده و در زمان بارندگی نیز شرایط انتقال مسافران به فضاهای سرپوشیده را فراهم کرده است.

پاک‌فطرت در بخشی دیگری از سخنانش از تولید 50 هزار شغل توسط شهرداری شیراز سخن گفت و اظهار داشت: امروز بیش از 200 هزار متر فضای ساخت‌وساز توسط مدیریت فروش اوراق مشارکت در حال اجرا بوده و بیش از 50 درصد از این فضاها به کاربری‌های فرهنگی، ورزشی و پارکینگ اختصاص داده ‌شده که تمام این ساخت‌وسازها در کنار پروژه‌های ترافیکی برای 50 هزار نفر به‌طور مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد کرده است.

وی به سخنان و پیام نوروزی مقام معظم رهبری در سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: رهبری بسیار به‌جا و به‌موقع این نام‌گذاری زیبا را انجام داده‌اند زیرا اگر همدلی بین مجموعه‌های دولتی در وهله‌ نخست و سپس تمام ملت و گروه‌ها وجود داشته باشد شاهد شکوفایی اقتصاد، رضایتمندی مردم و تسریع در کارها خواهیم بود.

شهردار شیراز تأکید کرد: مقام عظمای ولایت، امروز در بحث کمک به دولت حجت را به همگان تمام کردند، دولتی که در این برهه زمانی با مشکلات و گرفتاری‌های خارجی متعددی ازجمله تحریم‌ها، مسائل هسته‌ای و جنگ‌های منطقه‌ای روبه‌روست دیگر قرار نیست به‌جای کار کردن برایش، کارشکنی در مقابلش انجام شود.

وی در پایان یادآور شد: بار بیشتر برنامه‌های نوروزی امسال شهرداری شیراز بر دوش معاون اجرایی و معاون فرهنگی و شهرداران مناطق بود و به‌واقع در این بخش‌ها بسیار خوب برنامه‌ریزی‌ها عملیاتی شد.


6107825
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است