ورزشی 00:40 - 06 مرداد 1396
پرسپولیس لیگ را با قدرت شروع کرد
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه فصل تازه شروع شده آنالیز تیم سخت است،‌ اما به نظرم بازی اول را خیلی با قدرت ظاهر شدند و به همه پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم.

شاهرودی: علیپور باید خودش را کنترل کند/منشا به درد پرسپولیس خواهد خورد

رضا شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نخستین پیروزی پرسپولیس در هفته اول مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود، به هر حال اولین بازی همیشه سخت می‌شود و خدا را شکر که پرسپولیس 3 امتیاز را کسب کرد. امسال توقعات از این تیم زیاد است چون سال گذشته پرسپولیس قهرمان شد. به نظرم بازی اول را خیلی با قدرت ظاهر شدند و به همه پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم.

وی در مورد اخراج علیپور از بازی گفت: علیپور شاگرد من بوده است، با توجه به اینکه توقع از این تیم زیاد است باید یک مقدار همه بازیکنان حواسشان را بیشتر جمع کنند،‌بازی‌ها حساس است. متأسفانه علیپور  اخراج شد و بازی بعدی ما او را در ترکیب تیم نداریم و این موضوع مشکل‌ساز است. بازیکنان باید خودشان را کنترل کنند و بازی به بازی 3 امتیاز را کسب کنند.

شاهرودی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: همیشه در شروع فصل بازی‌های اول، دوم و سوم خیلی سخت است. هنوز بازی‌ها شروع نشده و خیلی راحت نمی‌توان تیم را آنالیز کرد، اما خدا را شکر که امروز با یک بازی خوب و جذاب فصل را شروع کردیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد دقایق پایانی بازی و حضور منشا در ترکیب تیم گفت: منشا به خاطر مشکلاتی که داشت کاملاً در ترکیب تمرینات حضور نداشت. او بازیکن بزرگی است و می‌تواند به پرسپولیس کمک کند، به هر حال او با نظر برانکو به مرخصی رفته و قطعاً در بازی‌های بعدی به درد پرسپولیس خواهد خورد.


9300735
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است