استانی 15:49 - 08 بهمن 1400

تظاهرات مردم قزوین در محکومیت جنایت آل سعود در یمن

به گزارش خبرنگار مهر مردم قزوین همزمان با مردم سراسر کشور با برگزاری تظاهراتی جنایات رژیم آل سعود و هم پیمانانش در حق مردم مظلوم یمن را محکوم کردند.

در این راهپیمایی که پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد، نماینده ولی فقیه در استان قزوین و جمعی مدیران و فرماندهان نظامی استان نیز در کنار مردم حضور داشتند.

در پایان این تظاهرات مردم قزوین با صدور بیانیه‌ای کشتار و قتل عام مسلمانان بی دفاع و بی گناه یمن توسط ارتش رژیم آل سعود را که با حمایت چند کشور عربی و صهیونیستی صورت می‌گیرد محکوم کرده و حمایت خود را از مقاومت مجاهدانه و جانانه مردم مظلوم و مجاهدان یمنی اعلام کردند.

در بخشی از این بیانیه آماده است:

رژیم متفرعن آل سعود با حملات از پیش طراحی شده توسط صهیونیست‌ها و سردمداران استکبار جهانی و آمریکا، با تخریب اماکن عمومی و زیرساخت‌های حیاتی و استراتژیک، مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، مدارس و منابع ذخیره آب و برق و پالایشگاه‌های یک کشور اسلامی دیگر یعنی یمن به دست خود مسلمان‌ها و با بودجه خودشان به واقع یک جنگ نیابتی به نفع صهیونیست‌ها راه انداخته که این نشان از اوج خیانت و حماقت متجاوزین است.

نکته مهم و عجیب‌تر از این تجاوز این است که متجاوزین به سرزمین خود یعنی یمن شاهد بودند دولت غاصب اسرائیل یعنی سرسخت‌ترین دشمن اسلام از اولین دولت‌های حمایت کننده از این تجاوز بوده است.

بسیار متاسفیم که امروز خون زنان و کودکان و پیران و جوانان یک کشور اسلامی به دست یک کشور مدعی اسلامیت دیگر که خود را خادمین حرمین شریفین می‌داند ریخته می‌شود.

مردم استان قزوین با شرکت در تظاهرات محکومیت کشتار و قتل عام عمومی مسلمانان بی دفاع و بی گناه یمن توسط ارتش سفاک و مزدور رژیم آل سعود، تجاوز آشکار ارتش رژیم آل سعود با حمایت چند کشور عربی و صهیونیستی به سرزمین مردم بی دفاع یمن را شدیداً محکوم کرده و از مقاومت مجاهدانه و جانانه مردم مظلوم و مجاهدان یمن حمایت همه جانبه خواهند کرد.


11430429
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است