ورزشی 13:46 - 03 آذر 1393
تهران - ایرنا - رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در باره دیدار دیروز تیم های استقلال وپرسپولیس گفت:این داوری یکی از کم اشتباه ترین قضاوت های شهرآوردهای چند سال اخیر بوده است.

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، حسین عسگری افزود: متاسفانه مسائلی در فوتبال ایران باب شده است ازجمله این که کادرفنی، بازیکنان و تماشاگران تصور می کنند تیمی که گل نخست را به ثمر می رساند باید پیروزمسابقه شود و تیمی که گل دریافت می کند تمام تمرکز خود را از دست می دهد.



عسگری بابیان اینکه بازی فوتبال 90دقیقه است و در این مدت اتفاقات زیادی در جریان بازی به وجود می آید اظهارداشت: قصد اظهار نظر در موضوع فنی را ندارم اما به نظر می رسد بازی روز گذشته بدون وجود کوچکترین اشتباه داوری که در نتیجه بازی تاثیرگذار باشد، به پایان رسید.



وی افزود: اما طبق روال گذشته پس از پایان این بازی بار دیگر شاهد حمله به کادرفنی تیم ها در موضوع داوری روبرو بودیم .



رییس دپارتمان داوری در عین حال اضافه کرد: دیدار استقلال و پرسپولیس دارای صحنه های متفاوتی بود که جهانبازی و همکارانش به خوبی اتفاقات را کنترل کردند و قوانین بازی را طبق توصیه های فیفا به اجرا درآوردند.



عسگری درباره صحنه های حساس شهرآورد 79 گفت: پس از بازبینی فیلم این دیدار به اطلاع کادرفنی دو تیم می رسانم که گل نخست پرسپولیس پس از همکاری بسیار خوب ظهیری –کمک داور دوم بازی دراعلام خطا بطور کاملا صحیح توسط مهاجم پرسولیس بثمر رسید.



وی ادامه داد:درباره تکل محسن بنگر دقیقه12بازی درمحوطه جریمه پرسپولیس دفع توپ این بازیکن کاملا صحیح بود. هرچند که پس از آن هم برخورد فیزیکی معمول دربازی بین وی و بازیکن تیم استقلال پیش آمد اما هیچ خطایی بین دو بازیکن رخ نداد.



رییس دپارتمان داوری افزود: گل دوم تیم پرسپولیس هم کاملا درست به ثمر رسید و در دیگر صحنه حساس داوری این بازی در دقیقه 84 شاهد گل زنی تیم استقلال پس از ضربه سر حنیف عمران زاده بودیم که در همین لحظه 2 بازیکن استقلال در آفساید بودند.



عسگری ادامه داد: ابوالفضلی –کمک داور اول بازی هم در این صحنه با دقت و تمرکز بسیار خوب اعلام آفساید کرد.



وی درادامه افزود:آخرین صحنه مورد بحث در این دیدار ودر دقیقه 90+4 در حمله تیم پرسپولیس اتفاق افتادکه مدافع تیم استقلال درداخل محوطه جریمه مرتکب خطا روی طارمی بازیکن تیم پرسپولیس شد که داور دستور به ادامه بازی داد، در صورتی که داور باید به سود تیم پرسپولیس اعلام پنالتی می کرد و به بازیکن استقلال هم کارت زرد نشان می داد.



رییس دپارتمان داوری گفت: بطور قاطعانه اعلام می کنم که هیچ نامه ای از سوی باشگاه پرسپولیس مبنی بر اعتراض به انتخاب جهانبازی برای قضاوت در بازی دربی دریافت نشده است.



عسگری افزود: همچنین از کادر فنی با سابقه استقلال توقع داریم که تحت تاثیر مطالب غیر واقعی قرار نگیرد و نسبت به عملکرد داوران معترض شود. ورزشی**9250**1590

انتهای پیام /*


5259048
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است