اجتماعی 13:22 - 09 مهر 1393
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خبر داد:
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از آغاز مستندنگاری اقدامات و فرآیندهای اجرایی شاخص این سازمان خبر داد.

آغاز مستند نگاری اقدامات شاخص سازمان نوسازی

به گزارش خبرگزاری مهر، عباداله فتح اللهی در جلسه ای که با حضور فرهاد صدر، مدیرکل ارزیابی عملکرد و بهبود مدیریت معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران برگزار شد، خاطرنشان کرد: همانگونه که تاکنون 12 پروژه بزرگ شهر تهران از جمله بزرگراه امام علی (ع)، بوستان ولایت، تونل نیایش، باغ پرندگان، باغ موزه دفاع مقدس و ... مستندنگاری شده است، بنا بر هماهنگی های صورت گرفته مستندنگاری اقدامات و فرآیندهای شاخص در زمینه نوسازی بافت های فرسوده در شهر تهران نیز در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به موضوع مدیریت دانش، خاطرنشان کرد: سازمان های پیشرو و سازمان های یادگیرنده می توانند دانش و تجربیاتی که در طول مدت فعالیت خود کسب نموده اند، جمع آوری و به صورت مکتوب تدوین کنند و از این تجربیات در اقدامات آتی بهره مند شده و بهبود مستمری را از مسیر یادگیری خود دنبال کنند.

به گفته وی مستندنگاری اقدامات و فرآیندهای شاخص سازمان نوسازی شهر تهران در طی دهه های گذشته با تمرکز بر حوزه های پروژه های نوسازان، دفاتر خدمات نوسازی و طرح های منظر شهری و همچنین معرفی رویکردها و سیاست های نوسازی در شهر تهران در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

فرهاد صدر، مدیرکل ارزیابی عملکرد و بهبود مدیریت معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران نیز در این جلسه اظهار داشت: مستندسازی پروژه های شاخص شهرداری تهران چند سالی است که در حوزه معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران در حال پیگیری است و برخی از پروژه های بزرگ شهرداری تهران نیز تاکنون مستند نگاری شده اند.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و بهبود مدیریت معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: موضوع نوسازی بافت های فرسوده و اقدامات انجام شده در این خصوص در طی دهه های گذشته در شهر تهران می تواند موضوع مناسبی جهت مستندنگاری باشد.

وی افزود: مجموعه اقدامات صورت گرفته در شهرداری تهران می تواند از این طریق ماندگار شود تا در آینده قضاوت لازم روی آن ها انجام گیرد.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و بهبود مدیریت معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران در ادامه این جلسه رهنمودها و توضیحاتی در خصوص نحوه جمع آوری و تدوین این مجموعه مستند متذکر شد.

در ادامه این جلسه مجید تنها از سوی مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران به سمت سرپرست اداره فناوری اطلاعات سازمان نوسازی منصوب شد.


4848216
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، هر ایرانی می‌تواند با واریز ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان از ایتام و محسنین حمایت کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل‌زده کشور را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل‌زده کشور را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جوان که برای ۵۰ میلیارد تومان تتر از سوی ۳ نفر ربوده شده بود با اقدام به موقع پلیس آزاد شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با حکم شهردار تهران امیر شهرابی فراهانی به‌عنوان سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس قوه قضاییه گفت: مسئولان قضایی در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم و شهروندان در همه شوؤن و ابعاد، اقدامات و تدابیر مقتضی را اتخاذ کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» استاندار تهران با تاکید بر آگاه سازی آحاد جامعه و جوانان در خصوص فتنه‌های فرهنگی دشمنان، گفت: دستگاه‌های استان تهران در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جوانی که با همدستی دو نفر از دوستانش به اتهام قتل پای میز محاکمه ایستاده بود، مدعی شد فقط قصد داشته مقتول را بترساند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت:به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت:سرعت زیاد در معابرخلوت برابر با حادثه است پس با سرعت مقرره برانید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است