استانی 14:25 - 12 اسفند 1393
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: در تعطیلات نوروز امسال، هزار و 68 کلاس درس در این استان میزبان فرهنگیان از سراسر کشور است.

1000 کلاس درس در سیستان و بلوچستان میزبان فرهنگیان کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علیرضا نخعی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی اسکان نوروزی ویژه فرهنگیان در سالن اجتماعات خانه معلم زاهدان، اظهار داشت: امسال 9 پایگاه در غالب 116 مدرسه و هزار و 68 کلاس درس در سیستان و بلوچستان میزبان فرهنگیان از سراسر کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان افزود: مکان‌هایی که برای فرهنگیان در طرح نوروز 94 آماده شده، نسبت به سال سال قبل 35 درصد افزایش دارد.

این مسئول ادامه داد: 20 درصد مکان‌های اسکان امسال به صورت اینترنتی رزرو شده این در حالی است که سال گذشته همکاران فرهنگی می‌توانستند تنها 10 درصد مکان‌ها را به صورت اینترنتی رزرو کنند.

وی عنوان کرد: بروشور حاوی نقشه راه، مکان‌های اقامتی، گردشگری و معرفی استان بین مسافران و گردشگران نوروزی توزیع خواهد شد.

نخعی از افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزان در نقاط گردشگری سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: برای معرفی آداب و روسوم مردم منطقه، با هماهنگی که با تهیه کنندگان غذاهای سنتی سیستان و بلوچستان انجام می‌شود، محصولات سنتی و غذاهای محلی نیز در حاشیه این نمایشگاه‌ها به فروش خواهد رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان افزود: در شهرستان چابهار سال گذشته میهمانان با مشکل کمبود مکان و آب شرب مواجه بودند که با تمهیدات اندیشیده شده، امسال این مشکلات برطرف شده است.

این مسئول ادامه داد: اعضای ستاد اسکان نوروزی آموزش و پروش ملبس به لباس متحدالشکل در تعطیلات نوروز امسال میزبان همکاران خود در نقاط گردشگری سیستان و بلوچستان خواهند بود.

گفتنی است، جلسه هماهنگی ستاد نوروزی در اکثر شهرستان‌های سیستان و بلوچستان برگزار شده، کمیته‌های مختلف تشکیل و وظایف هر کدام مشخص شده و هم‌اکنون تمام نقاط گردشگری و تاریخی سیستان و بلوچستان میزبان مسافران و گردشگران نوروزی خواهند بود.

اجرای برنامه‌ها و جشنواره‌های بومی محلی، نواختن موسیقی محلی به صورت زنده در نقاط گردشگری از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای مسافران نوروزی در این استان است.


5966473
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است