فرهنگی‌هنری 00:10 - 21 مهر 1396
مدیر گروه ادب و هنر شبکه چهار پاسخ داد
مدیر گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما ضمن تشریح تغییرات جدید در برنامه‌های این بخش، از آغاز پخش تله‌تئاترهای تولیدی تا پایان امسال خبر داد.

وعده تولید تله‌تئاتر به کجا انجامید؟

حمید ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی شرایط تولید تله‌تئاترهای شبکه چهار سیما اظهار کرد: تاکنون متن سه تله‌تئاتر آماده شده است و در مرحله برآورد برای تولید هستند؛ البته نمی‌توان زمان دقیق پخش تله‌تئاترهای تولیدی از شبکه چهار را اعلام کرد، ولی امیدواریم که تا پایان امسال پخش آنها آغاز شود. تا زمانی هم که تله‌تئاترهای تولیدی آماده پخش نشوند، به پخش تله‌تئاترهای تکراری ادامه می‌دهیم.

پیشتر رضا پورحسین، مدیر شبکه چهار سیما به ایسنا اعلام کرده بود که متن پنج تله‌تئاتر طنز نوشته شده و در مرحله برآورد قرار دارند؛ در همین راستا ابراهیمی در پاسخ به این پرسش که آیا متن‌های جدی نیز در دستور کار تولید تله‌تئاترهای شبکه چهار قرار دارد، گفت: متن‌های دیگری هم در فضای جدی‌تر داریم که به تازگی تصویب شده‌اند و بزودی وارد مرحله پیش‌تولید خواهند شد. اما به طور کلی کارگردان‌های این تله‌تئاترها هنوز مشخص نشده‌اند، ولی تاکنون قرار است آقای سیفی‌آزاد دو تله‌تئاتر را کارگردانی کنند و به احتمال زیاد آقای رضا بهشتی نیز کارگردانی یک اثر جدی را بر عهده خواهند گرفت. 

مدیر گروه ادب و هنر شبکه چهار با اشاره به وقفه‌ای شش ساله در تولید تله‌تئاترهای شبکه چهار، بیان کرد: تنها شبکه‌ای که در سازمان صداوسیما کار تله‌تئاتر انجام می‌دهد شبکه چهار است و این واقعاً اتقاق خوشآیندی است. اینکه برای مدتی تولید تله‌تئاتر به دلیل مشکلات مالی متوقف شده بود اصلاٌ اتفاق خوبی نبود که البته با درایت آقای پورحسین دوباره راه‌اندازی شد و امیدوارم که همچنان نیز ادامه داشته باشد.

او همچنین درباره همکاری هنرمندان با تله‌تئاترهای در دست تولید، یادآور شد: دوستانی که کار تئاتر انجام می‌دهند، می‌توانند در تلویزیون نیز تله‌تئاتر کار کنند و اگر متن جدیدی دارند برای ما بفرستند که تاکنون هم برخی از دوستان متن‌هایی را برای ما ارسال کرده‌اند.

ساخت برنامه‌های جدید در شبکه چهار

ابراهیمی درباره‌ی سایر برنامه‌های بخش ادب و هنر شبکه چهار سیما نیز به بیان توضیحاتی پرداخت و با اشاره به برناه «هنرنامه»، اظهار کرد:‌ به طور کلی گروه ادب و هنر شبکه چهار تلاش می‌کند که به تمام رشته‌های هنری بپردازد. در این راستا سری جدید برنامه «هنرنامه» که به نقد و تحلیل هنرهای تجسمی می‌پردازد قرار است از جمعه (۲۱ مهر ماه) راهی آنتن شود. در فصل جدید زمان برنامه از ۴۵ به ۳۰ دقیقه کاهش یافته است تا روند برنامه سریع‌ و جذاب‌تر باشد. 

او ادامه داد: سری جدید برنامه «چشم شب روشن» نیز تا ۱۰ روز دیگر با تغییراتی در دکور و ساختار آغاز می‌شود. قرار است بخش گفت‌وگوی تاریخی با اجرای مسعود فروتن به این برنامه اضافه شود. همچنین مجری دیگری قرار است به این برنامه اضافه شود که هنوز حضور ایشان قطعی نشده است. در کل فکر می‌کنم که این تغییرات باعث خواهد شد تا برنامه با شکل بهتری راهی آنتن شود و امیدواریم که فصل جدید از اول آبان ماه آغاز شود.

مدیر گروه ادب و هنر شبکه چهار به برنامه «در جست‌وجوی عشق» که به تازگی پخش آن شبکه چهار سیما آغاز شده است، خاطرنشان کرد: از آنجا که این برنامه ظرفیت خوبی دارد، تصمیم گرفتیم تا تعداد قسمت‌های برنامه را به ۲۶ قسمت افزایش دهیم. همچنین برنامه «روایان عشق» نیز تقریباً آماده پخش شده و قرار است در روزهای نزدیک به اربعین پخش آن شروع شود.

انتهای پیام


9472173
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از حضور ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر طی نوروز ۱۴۰۳ در بقاع متبرکه خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از خادمان قرآنی به رسم هر ساله در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور رئیس جمهور شنبه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «اعتبار» با هنرنمایی رضا توکلی، نیما شاهرخ شاهی، افسانه ناصری، غلامرضا اوصانلو از جمعه ساعت ۱۹ پخش و روز بعد ساعت ۱۰:۴۰ بازپخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یکی از آن مساجدی که به دستور امام زمان (عجّ) ساخته شده، مسجد مقدس جمکران است که دارای اهمیت و جایگاهی بزرگ در میان مردم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دختر سعید راد بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، آخرین وضعیت این هنرمند در بیمارستان را تشریح کرد و از ادامه بستری او در بیمارستان خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام حسینی نیشابوری گفت: دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی و مردم ایران نیست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نصیریان بازیگری با پیشینه تئاتری است که در طول سال‌های فعالیتش در سینما در فیلم‌های ارزنده و مهمهی نقش‌آفرینی کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار، ۳۲۴ هزار و ۵۶۳ نفربازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و اماکن فرهنگی تاریخی سراسر کشور انجام شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در شب نزول قرآن، دعا و استغفار، شبکه‌های سیما مراسم شب‌های قدر را از اماکن مقدس و معنوی به صورت ویژه و از نقاط مختلف کشور پخش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» همان‌گونه که انتظار می‌رفت، استقبال از سینما‌ها با شتاب بسیاری دنبال می‌شود و علاوه بر شکستن چندین رکورد، گیشه هم اختلاف خود را با مدت زمان مشابه سال گذشته، بیشتر کرده و به رقم ۷۶ میلیارد تومان رسیده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است