سیاسی 23:21 - 02 مرداد 1393
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین
قزوین- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه روز قدس شکوه و عظمت اسلام را به نمایش می گذارد، گفت: خیزش های اسلامی از دستاوردهای و نتایج روز جهانی قدس است.

حجت الاسلام والمسلمین ˈعلی نعمت الهیˈ پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز جهانی قدس به عنوان ابتکار ارزشمند امام خمینی(ره) روز بیداری و نماد استکبارستیزی مسلمانان جهان است.



وی اظهارکرد: نام گذاری این روز ارزشمند از ابتکارات امام خمینی (ره) است که پس از گذشته سه دهه همچنان پابرجاست و تا محو شدن رژیم اشغالگر قدس از صفحه روزگار، ادامه خواهد یافت.



حجت الاسلام نعمت الهی، با بیان اینکه تقویت روحیه مقاومت و ایجاد وحدت در بین مسلمانان از پیامدهای برگزاری راهپیمایی روز قدس است، افزود: روز قدس روز تقابل اسلام و استکبار و روز تجلی عظمت ملت مسلمان در برابر دشمنان است.



وی با بیان اینکه روز قدس، روز فریاد بر سر مستکبران جهان و صف آرایی جبهه حق علیه باطل است، افزود: آزادیخواهان جهان و مسلمین در این روز، انزجار خود را نسبت به ظلم، تجاوز و برتری طلبی های رژیم صهیونیستی ابراز می کنند.



این مسوول ادامه داد: مساله قدس و فلسطین یک موضوع استراتژیک برای جهان اسلام و مرز مواجهه و برخورد جهان اسلام با دنیای استکبار است.



وی به آغاز بیداری اسلامی در جهان بویژه در خاورمیانه اشاره و خاطر نشان کرد: این بیداری اسلامی که به برکت انقلاب اسلامی آغاز شده می رود تا طومار استکبار را در اقصی نقاط دنیا در هم بپیچد.



حجت الاسلام نعمت الهی اضافه کرد: مقاومت و ایثارگری هایی که مردم مظلوم فلسطین، لبنان و غزه در مقابل تهاجمات بی رحمانه اشغالگران قدس از خودشان نشان دادند به برکت حمایت های بی دریغی بوده که ملل مسلمان و مردم ما در 35 سال گذشته از آرمان های فلسطین داشتند.



وی افزود: ابتکار امام خمینی (ره) درخصوص تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، امروز به عنوان نماد مبارزه با اشغالگری رژیم نامشروع اسراییل مطرح بوده و هر سال توسط مسلمانان جهان برگزار می شود.



حجت الاسلام نعمت الهی، با محکوم کردن جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: سکوت مدعیان حقوق بشر و بعضی کشورهای عربی منطقه در قبال این جنایت و نسل کشی ها در غزه، سکوتی خفت بار و نشانگر بی تفاوتی و خیانت انها در قبال آرمان فلسطین است.



وی در پایان خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته در کنار مردم مسلمان و شجاع فلسطین خواهند ماند و هرگز آنها را تنها نخواهد گذاشت و فردا همزمان با در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور چشمگیر خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، اعلان انزجار خود را به گوش جهانیان خواهد رساند.



7389 / 614

انتهای پیام /*






4318917
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر عبداللهیان از سفر رئیس‌جمهور به عشق‌آباد در آینده خبر داد و گفت: امیدواریم در هفته‌های آینده شاهد جهشی در حجم تبادل تجاری بین دو کشور باشیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه که به منظور رایزنی با مقامات عالی ترکمنستان عازم این کشور شده بود، پنجشنبه شب نهم فروردین ماه عشق‌آباد را به مقصد تهران ترک کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به ترکمنستان سفر کرده است، با سردار بردی محمدف رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نوروزی گفت: ایران یکی از معدود کشور‌هایی است که دانش و فناوری جداسازی ایزوتوپ‌ها را به شکل بومی توسط دانشمندان جوان خود کسب کرده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رییس جمهور گفت:مردم غزه نه تنها منتظر حمایت برخی دولت‌های اسلامی نماندند بلکه با مقاومت بی‌نظیر خود بی‌خاصیت بودن نهادها، تشکل‌های بین‌المللی مدعی حقوق بشر را ثابت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قالیباف گفت: هیمنه رژیم صهیونیستی با تمام راهبرد‌های تکنیکی و تاکتیکی در حوزه داخلی و خارجی در همان هفته نخست پس از عملیات طوفان الاقصی فرو ریخت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار شکارچی گفت:از بسیاری از دولت‌ها ناامید هستیم، چون نه تنها به مردم مظلوم و بی پناه غزه کمک نمی‌کنند بلکه به اسرائیل کمک هم می‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است