ورزشی 00:10 - 03 آذر 1396
رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: ویزای کیانوش رستمی صادر شده و نام او در لیست نهایی هم وجود دارد.

تماس مرادی با تاماش آیان/ ویزای کیانوش رستمی صادر شده است

علی مرادی در گفت‌وگو با ایسنا در باره اینکه در صفحه اینستاگرام فدراسیون جهانی وزنه برداری عنوان شد ویزای کیانوش رستمی صادر نشده است، بیان کرد: ویزای تمام وزنه برداران ایران صادر شده است و ما حتی به کمیته برگزاری مسابقات اعلام کردیم ویزای تمام وزنه برداران ایران صادر شده  و لیست نهایی نفرات و رکوردهایشان را هم برایشان فرستادیم.



وی افزود: از آنها خواستیم چون به کنگره فنی نمی رسیم، به نمایندگی از ایران کارهای لازم را انجام دهند که آنها نیز موافقت و حتی  اعلام کردند انگلیس هم در کنگره فنی نیست و کارهای آن را هم خود کمیته برگزاری انجام می دهد. ما حتی به آتیلا آدامفی مدیرکل  و تاماش آیان رییس فدراسیون جهانی هم ایمیل زدیم.

مرادی در پاسخ به این پرسش که اسم رستمی در لیست نهایی تیم ملی ایران  وجود دارد یا خیر، تاکید کرد: بله. ویزای رستمی صادر شده  و نامش در لیست نهایی وجود دارد. اکنون هم سریعا این مسئله را پیگیری  کردیم  تا خبر را اصلاح کنند.مسئول روابط بین الملل فدراسیون با کمیته برگزاری صحبت کرد و اعلام کردند که روابط عمومی فدراسیون جهانی با آنها هماهنگ نیست و دسترسی به او ندارند که خبر را اصلاح کند.



وی ادامه داد: خودم نیز بلافاصله  با تاماش آیان رییس فدراسیون جهانی تماس گرفتم و قرار شد مجددا نامه ای که در آن اعلام کردیم ویزای تمام وزنه برداران صادر شده و لیست نهایی نفرات را هم مشخص کردیم برایش بفرستم و در نهایت به روابط عمومی فدراسیون جهانی اعلام کنند تا خبر را اصلاح کند.



به گزارش ایسنا، در حالی که فدراسیون وزنه برداری اعلام کرد ویزای تمام وزنه برداران ایران برای سفر به آمریکا و حضور در مسابقات جهانی صادر شده است اما فدراسیون جهانی وزنه برداری در یک ادعای عجیب عنوان کرد ویزای کیانوش رستمی صادر نشده است.



فدراسیون جهانی در صفحه اینستاگرام خود مدعی شد رستمی نتوانسته ویزا بگیرد و تلاش فدراسیون جهانی و فدراسیون آمریکا برای حل این مشکل ناموفق بوده است از این رو نامش را از لیست اولیه حذف کرده است.



انتهای پیام


9551102
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است