استانی 20:43 - 27 اسفند 1397

میزبانی از گردشگران نوروزی با ۲۲۵ برنامه مفرح در ارس

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محسن نریمان در جمع اعضای ستاد خدمات سفر گفت: علاوه بر آماده سازی اماکن تاریخی و تفریحی ارس، برنامه‌های مفرح فرهنگی، هنری و ورزشی در نوروز ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

وی افزود: در نوروز ۱۳۹۸ دو قطار رایگان با ظرفیت ۱۴۰۰ نفر روزانه از ساعت هفت صبح از تبریز به جلفا حرکت کرده و ساعت ۱۸:۳۰ بعد از ظهر همان روز مسافران را به تبریز باز می‌گرداند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به اینکه اقدام‌های مورد نیاز برای رونق صنعت گردشگری ارس انجام شده است، اضافه کرد: با توجه به نتایج مثبت راه اندازی قطار رایگان تبریز-جلفا، بزودی قطار تهران – جلفا نیز چارتر می‌شود.

محسن نریمان افزود: منطقه آزاد ارس در ایام نوروز با ۴۵ هتل، هتل آپارتمان، مهمانسرا، خانه مسافر و اقامتگاه بوم گردی، ۴۹۳ اتاق و هزار و ۴۱۳ تخت و همچنین مراکز فرهنگی و ورزشی و کمپ‌های اقامت چادری سعی در تأمین نیاز گردشگران دارد.

وی با بیان اینکه علاقمندی سرمایه گذاران خارجی به فعالیت در ایران و این منطقه بیانگر ارزیابی وضعیت اقتصاد ایران و آینده روشن این حوزه است، گفت: در سال ۱۳۹۷ بیش از ۳۳۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش گردشگری ارس انجام شده است.

نریمان در بخش دیگر سخنان خود از آغاز صدور مرخصی برای خودروهای پلاک ارس خبر داد.

وی گفت: مالکان خودروهای پلاک ارس می‌توانند با اخذ معرفی نامه از مدیریت توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد ارس و ارائه به اداره کل گمرک جلفا و دریافت پروانه ورود موقت نسبت به نصب پلاک به پلیس راهور منطقه آزاد ارس مراجعه کنند.


10082184
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است