علمی فناوری 10:31 - 04 تیر 1396
کیان در گفت‌وگو با فارس:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی باتاکید بر اینکه ورود محکومان فتنه به دانشگاه موضوعی نیست که دانشجویان انقلابی از آن بگذرند، گفت: حضور دزدانه عناصر فتنه و اطلاع رسانی آن بعد از تقریبا 48 ساعت نشان داد که با ترس این کار را انجام داده‌اند.

حضور محکومان فتنه در دانشگاه موضوعی نیست که دانشجویان انقلابی از آن بگذرند

علی کیان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس در مورد حضور عناصر فتنه‌گر در دانشگاه علامه بدون هماهنگی مسئولین دانشگاه گفت: متاسفانه در چند روز گذشته یکی از تشکل‌های دانشگاه علامه اقدام به دعوت یکی از عناصر فتنه 88، در برنامه افطاری خود، کرده است و علی رغم نداشتن مجوز، این فرد در این مراسم حضور پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در صورتی که معلوم شود دانشگاه در جریان موضوع بوده، باید پاسخگو باشد و حضور امثال تاج زاده و محکومان فتنه با محکومیت‌های طویل المدت امنیتی و قضایی در دانشگاه موضوعی نیست که دانشجویان انقلابی از آن بگذرند و قطعا از مراجع قانونی موضوع را پیگیری خواهند کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی اظهار داشت: اگر دانشگاه اطلاع نداشته است که باید پاسخگوی ضعف مدیریتی و نظارتی خود بوده و جدا مایه تاسف است و آزمون مهمی برای برخورد قانونی با تخلف آشکار اینچنینی در پیش دارد و ما پیگیر موضوع خواهیم بود.

این فعال دانشجویی خاطر نشان کرد: اینکه این تشکل در محرم سال گذشته هم اقدام به دعوت از فرد فتنه‌گر دیگری در برنامه ماه محرم خود کرده بود و چون موضوع اطلاع رسانی شده بود با مقابله نرم و پیگیری مجدانه نیروهای انقلابی از هدف خود باز ماند و به همین دلیل این بار با عدم اطلاع رسانی و حضور دزدانه و یواشکی تاج زاده و اطلاع رسانی آن بعد از تقریبا 48 ساعت در کانال رسمی نشان داد که واقعا با ترس و ریسک این کار را انجام داده است.



مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: نهایتا اینکه تشکل‌های انقلابی دانشگاه با اعلام و تکرار خط قرمز فتنه و فتنه‌گر برای دانشگاه، اعلام می‌دارد این بی قانونی‌ها را تحمل نکرده و به طور جدی آنها را پیگیری خواهد کرد.


9202323
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان فضایی گفت: در داخل کپسول زیستی مناسب برای پرتاب انسان باید شرایط زیستی فراهم باشد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان سنجش گفت: نتایج اولیه نوبت اول آزمون سراسری در نیمه مرداد اعلام می شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» شرکت OpenAI فناوری Voice Engine خود را جمعه گذشته رونمایی کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» دانشمندان چینی آزمایشی ابداع کرده‌اند که سه نوع سرطان را تنها با یک قطره خون خشک شده و در عرض چند دقیقه تشخیص می‌دهد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» آزمون سراسری گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و همچنین گروه آزمایشی علوم انسانی راس ساعت ۸ صبح شروع شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر علوم گفت: کنکور در ۱۹۱۳ حوزه امتحانی برگزار می شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» محققان یکی از شرکت‌های دانش بنیان به دانش فنی ساخت موتور‌های ۶ سیلندر خورجینی بنزینی از طریق مهندسی معکوس دست یافت و طی مراسمی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری از آن رونمایی شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری محققان یکی از شرکت‌های دانش بنیان به دانش فنی ساخت موتور‌های ۶ سیلندر خورجینی بنزینی از طریق مهندسی معکوس دست یافت و طی مراسمی با حضور معاون علمی...
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مطالعه‌ای جدید نشان داده است «شب‌پره‌های بِلا» (Bella moths) از سم برای جذب جفت خود استفاده می‌کنند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» فرآیند برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از امروز صبح آغاز می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است