سیاسی 12:25 - 03 آذر 1393
عضو هیات رییسه مجلس:
تهران- ایرنا- عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که تاسی از رهبر انقلاب در حمایت از تیم مذاکره کننده رسالت ماست، گفت: چنان چه مجلس، برنده شدن را حس کند، همراهی و همکاری خود را هنگام تصویب نهایی در مجلس به اثبات می رساند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، 'ضرغام صادقی' امروز (دوشنبه) در نطق میان دستور جلسه علنی مجلس شورای اسلامی افزود: یقینا مردم قضاوت خواهند کرد و تاریخ خواهد نوشت که چه کسی پیروز میدان و چه چیزی عامل پیروزی بود، چنانچه عدم موفقیتی در ادامه مذاکرات رخ دهد دلیل اصلی آن زیاده خواهی آمریکا و متحدان اروپایی این کشور است.



وی ادامه داد: مشارکت پایین مردم آمریکا در انتخابات اخیر خط بطلانی بود بر داعیه دولتمردان آمریکایی مبنی بر مهد دموکراسی بودن این کشور، همان نگاهی که امروز در مذاکرات هسته ای، فضای یک بام و دو هوا را تداعی می کند.



نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مذاکرات هسته ای معجزه نمی کند، بلوغ فکری با مردم محوری، دانش محوری و خود باوری داخلی و اصلاح نظام ضد تولید اولویت ماست، تاسی از رهبر انقلاب در باب حمایت از تیم مذاکره کننده رسالت ماست و البته عدم عدول از خطوط قرمز تعیین شده توسط رهبری حداقل انتظار از مردان عرصه دیپلماسی است.



صادقی تصریح کرد: کرامت، مصلحت و منافع ملت با آبروی آنان عجین شده است و چنانچه عدم موفقیتی در ادامه مذاکرات رخ دهد دلیل اصلی آن زیاده خواهی آمریکا و متحدان اروپایی این کشور است.همان پیش بینی که از خوی استکباری و رفتارخصمانه آنان به وسیله رهبری و بزرگان ما تشریح شده است.



وی با اشاره به این که انتظار مردم ایران از مذاکرات دو موضوع مهم یعنی برطرف شدن کامل تحریم ها و حفظ حق هسته ای و پیشرفت های علمی مرتبط با آن است، افزود: مردم تعلیق کوتاه مدت تحریم ها و پرداخت قطره چکانی مطالبات و اموال کشور که ناجوانمردانه بلوکه شده است را امتیاز تلقی نمی کنند.



عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ملت ایران مذاکره برد- برد را زمانی جشن می گیرد که شاهد انحصار و محدودیت در پیشرفت علمی و هسته ای نباشند و فشار تحریم های ظالمانه، اقتصاد و معیشت آنان را تحت شعاع قرار ندهد.







**برخورد با پیامک های غیر واقعی



نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی همچنین به موضوع پیامک ها هم اشاره کرد و گفت: شناسایی و برخورد با فضای مسموم برای تخریب اشخاص، نمایندگان و انتشار پیامک های غیر واقعی در رسانه های مجازی وظیفه وزرای ارشاد، ارتباطات و نهادهای انتظامی و قضایی است.



وی افزود: ارتباطی بین اسید پاشی و نهی از منکر وجود ندارد و متاسفانه نظارت و برخوردی صورت نمی گیرد.



صادقی ادامه داد: از رییس جمهوری انجام سفر وعده داده شده آن هم زمانی که امکان اختصاص بودجه وجود داشته باشد و دیدن سهم مدیریتی از نیروهای کارآمد فارس را انتظار داشتیم که امید است جبران شود.



سیام**م.ش**1429

انتهای پیام /*


5257943
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ایران که در نیویورک به سر می‌برد، گفت: اگر اسرائیل خطا کند، پاسخ فوری، قاطع و پشیمان‌کننده حداکثری خواهیم داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، خبر منتشر شده درباره تشکیل جلسه اضطراری این شورا را تکذیب کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مهمانپرست گفت: جلسه شورای امنیت دستاورد بزرگی برای کشور ما و شکست مهمی برای صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» موشک‌ها و پهپاد‌هایی که از ایران به سمت سرزمین‌های اشغالی حرکت و در ادامه اصابت کرد، بزرگترین عملیات پهپادی جهان را به نام ایران ثبت کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ترابی گفت: فشار روانی به صهیونیست‌ها در زمان پاسخ ما بسیار سنگین و سخت بوده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس گفت: عبور دادن موشک‌ها و پهپاد‌ها از گنبد آهنین رژیم صهیونیستی کار بسیار خارق‌العاده‌ای بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق استان اصفهان و هدف قرار گرفتن چند ریزپرنده ناشناس خبر داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق استان اصفهان خبر داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در استان اصفهان خبر داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اجرای حکم بهینه‌سازی مصرف انرژی در برنامه هفتم توسط دولت سالانه بیش از صد میلیارد دلار درآمد برای کشور دارد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است