استانی 14:12 - 06 بهمن 1399
معاون استاندار اصفهان:
ایسنا/اصفهان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: به دنبال سفر وزیر اقتصاد ارمنستان، مقرر شد خط مستقیم پرواز از اصفهان به ایروان برقرار شود.

خط مستقیم پرواز از اصفهان به ایروان برقرار می‌شود

حسن قاضی عسگر، امروز(دوشنبه-۶ بهمن) در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و نهمین نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب اصفهان، در جمع خبرنگاران در خصوص طولانی شدن فرایند صدور مجوزها برای فعالان اقتصادی، اظهار کرد: نسخه کلی از تهران پیچیده شده است و در سامانه G۴B تمام مجوزها به صورت الکترونیک صادر می شود و فرد دیگر نیاز به مراجعه حضوری به سازمان های دولتی ندارد.

وی گفت: در حال حاضر این کار در اتاق اصناف در حال اجرایی شدن است، البته به دنبال رفع مشکلات پیش روی این سامانه هستیم تا فعالان اقتصادی از بروکراسی اداری رهایی یابند.

به گزارش ایسنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در خصوص مشکلات پیش روی فعالانی که تمایل به فعالیت در حوزه تولید ماسک دارند، گفت: باید توجه داشت که در اوایل شیوع کرونا روزانه ۵۰ هزار ماسک در اصفهان تولید می شد که اکنون به ۵ میلیون ماسک در روز رسیده است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه در شرایط افزایش تولید، دو شرکت مجوز صادرات ماسک را دریافت کرده اند.

قاضی عسگر همچنین در خصوص ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، توضیح داد: متاسفانه در نظرسنجی اتاق بازرگانی مشخص شده که تنها ۲۰ درصد فعالان اقتصادی از ظرفیت این کارگروه مطلع هستند و البته از این تعداد که مراجعه کرده اند، ۸۰ درصد رضایت کامل داشته اند.

وی در ادامه درباره دستاوردهای سفر روز گذشته وزیر اقتصاد ارمنستان، گفت: قرار شد بعد از این سفر چند پروژه از جمله پروژه گردشگری بین اصفهان و ایروان کلید زده شود، همچنیین چند پروژه اقتصادی از جمله استفاده از ظرفیت شهرک سلامت در قالب توریسم سلامت و ... در استان اجرا خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه در پی این سفر مقرر شد ارمنستان در خرید هواپیما به کشور کمک کند، افزود: همچنین قرار است خط مستقیم پرواز از اصفهان به ایروان برقرار شود.

انتهای پیام


10920202
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است