استانی 09:54 - 08 مهر 1399

افزایش ظرفیت تولید برق از نیروگاه‌های برق آبی در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، سید حسن رضوی، با اشاره به اینکه سهم تولید نیروگاه‌های برق آبی تهران از تولید برق در کشور ۲ درصد است افزود: سال گذشته که شرایط آبی خوبی در کشور وجود داشت بیش از ۵۴۰ هزارمگاوات برق در نیروگاه‌های برق آبی استان تهران تولید شد.



وی با اشاره به گذر مناسب از زمان اوج مصرف برق در تابستان امسال گفت: امسال با توجه به نیاز شبکه، نیروگاه‌های برق آبی تهران تا ۴۵۰ هزار مگاوات برق تولید کرده است.



مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران با بیان اینکه نیروگاه‌های برق آبی برای ایجاد پایداری در شبکه وارد مدار می‌شوند ادامه داد: هم اکنون ۹ نیروگاه برق آبی در تهران نصب شده است که امکان نصب یک نیروگاه دیگر نیز برروی خط انتقال لتیان به پردیس فراهم است.



رضوی با اشاره به استقبال بخش خصوصی از نصب نیروگاه‌های برق ابی کوچک در استان تهران اظهار داشت: بخش خصوصی متقاضی نصب ۲ تا ۳ نیروگاه کوچک برق آبی کمتر از ۱۰ مگاوات برروی خط انتقال طالقان به تهران اعلام آمادگی کرده است که این طرح در برنامه ششم و هفتم توسعه محقق می شود.


10739383
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است