استانی 21:18 - 06 مرداد 1396
همدان- یک قایق گردشگری در غار علیصدر واژگون شد که خوشبختانه مسافران در سلامت کامل هستند.

یک قایق گردشگری در غار علیصدر واژگون شد/ مسافران سالم هستند

به گزارش خبرنگار مهر، قایق حامل تعدادی از گردشگران شامل یک نوزاد شیرخواره، یک زن و چند پسربچه در غار علیصدر واژگون شد. به گفته شاهدان عینی این افراد در آب سقوط می‌کنند و در حال غرق شدن بودند؛ اما فردی به عنوان غریق نجات در آن جا حضور نداشت تا نسبت به نجات این افراد اقدام کند.

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شرکت سیاحتی علیصدر نیز در این خصوص با تأیید وقوع این اتفاق و واژگونی یکی از قایق‌های حامل مسافران اظهار کرد: البته این اتفاق در قسمت سوارکن و پیاده‌کن غار رخ داده بود و دلیل آن هم سوار شدن همزمان دو تن از مسافران در قایق بود در صورتی که طبق روال باید بعد از استقرار کامل نفر اول در قایق، نفرات بعدی سوار قایق شوند آن هم با رعایت اصل استقرار کامل.

حمید امامی ادامه داد: عدم رعایت این اصل از سوی مسافران باعث بروز این اتفاق شد، قایق هم از اسکله جدا شد و چپ کرد.

وی با بیان اینکه بعد از وقوع این اتفاق بلافاصله همکاران ما و البته مسافران به آب زده و این افراد را نجات دادند، گفت: البته در قسمت سوارکن و پیاده‌کن غار، عمق آب زیاد نیست؛ ضمن اینکه در این قسمت یک توری پنج متری زده شده تا در صورت وقوع اتفاق، مانع از این شود که فرد به داخل فرو رود و غرق شود.


9302267
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است