استانی 20:54 - 28 بهمن 1397

عکاس خبرگزاری مهر با «سرسام» در جشنواره  ۱۰۰ حضور می یابد

به گزارش خبرنگار مهر، عناوین فیلم‌های مستند پذیرفته شده در بخش‌های مسابقه و اکران دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ اعلام شد که فیلم «سرسام» ساخته امین برنجکار در بخش اکران مستند(مسیر تجربه) به نمایش در می آید.

در پی معرفی مستندهای پذیرفته شده جشنواره فیلم مذکور  ۱۳۲ اثر در بخش مسابقه و ۳۷ اثر خارج از مسابقه به رقابت و نمایش می پردازند.

برنجکار که عکاس خبری و مستند اجتماعی است پیرامون فیلم «سرسام» به خبرنگار مهر، گفت: کارگردانی را خودم انجام دادم و تدوین و صداگذاری توسط محمدجواد خواست خدایی است.

وی موضوع این فیلم را پرداختن به محرومیت های منطقه سیستان و ‌زابل عنوان کرد و گفت: ساخت این مستند در سفرهایی که برای عکاسی مستند اجتماعی به این نقطه از ایران داشتم میسر شد.

برنجکار که عکاس خبری خبرگزاری مهر در استان فارس به شمار می رود برای پوشش تصویری سیل در استان سیستان و بلوچستان عازم این منطقه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی و به دبیری علی قربانی طی روزهای ۸ تا ۱۰ اسفندماه سال جاری در پردیس سینمایی آزادی- تهران برگزار می‌شود.


10057378
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است