استانی 21:59 - 19 مهر 1397

ثبت نام ۳۶ هزار و ۷۱۳ زائر اربعین خراسان رضوی در سامانه سماح

به گزارش خبرنگارمهر، مهدی فروزان بعدازظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:تاکنون ۳۶ هزار و ۷۱۳ زائر پیاده اربعین از خراسان رضوی در سامانه سماح سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند.

وی افزود:این آمار مربوط به بازه زمانی چهارشنبه چهارم مهر تا امروز پنجشنبه ۱۹ این ماه می باشد که این افراد در قالب ۱۷ هزار و۷۶۲  گروه موفق به ثبت نام در سامانه برای تشرف پیاده به زیارت حضرت اباعبدلله الحسین (ع) شده اند.

دبیر و سخنگوی ستاد اربعین خراسان رضوی ادامه داد:ثبت نام زائران پیاده اربعین در سامانه سماح سازمان حج و زیارت از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه چهارم مهر ماه آغاز شده است.

وی تاکید کرد:مجموع هزینه های خروجی زائران پیاده ۴۱ دلار تعیین شده بود که مبلغ قابل پرداخت برای هر نفر۳۷۷ هزار و ۷۰۰ تومان می شد اما با دستر رئیس جمهور مبلغ ۱۰۷ هزار تومان از این مبلغ کسر شد و متقاضیان در شرایط جدید باید ۲۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان بپردازند که این رقم شامل ویزا، بیمه و خدمات هلال احمر می شود.

فروزان بیان کرد: از متقاضیان شرکت در این همایش بزرگ دینی انتظار می رود از مراجعه به کنسولگری عراق خودداری و برای ثبت نام به ۲۷۳ دفتر کارگزاری در سطح مشهد مقدس و استان مراجعه کنند.


9940770
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است