استانی 18:35 - 09 مرداد 1393
کرج – خبرگزاری مهر: مدیرکل اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های البرز از ترافیک سنگین در محورچالوس - کرج محدوده آدران خبر داد.

ترافیک در محور چالوس محدوده آدران سنگین است

ابوالقاسم باقری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب اظهار داشت: در حال حاضر محور چالوس - کرج محدوده آدران ترافیک سنگین است و تردد وسایل نقلیه به کندی انجام می شود.



باقری در ادامه خاطرنشان کرد: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین باند شمالی محدوده های پل حصارک، محدوده کلاک، پل فردیس ترافیک سنگین و تردد به کندی انجام می شود.

 

این مسئول بیان کرد: از رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی البرز را دارند خواهش می کنیم با حفظ صبر و شکیبایی از بروز هر گونه حادثه خودداری کنند.



مدیرکل اداره کل حمل و نقل و پایانه های البرز یادآور شد: متوسط زمان سفر در محور کرج - چالوس تا ابتدای محدوده تونل کندوان یک ساعت و 15 دقیقه است که با احتساب ترافیک، این زمان افزایش چشمگیری داشته است و هموطنان مجبور به گذراندن ساعات زیادی در ترافیک این محور هستند.



وی در پایان افزود: اخبار لحظه به لحظه ترافیک توسط دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه های استان البرز رصد و برای تسهیل در روند ترافیک به رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی البرز را دارند انتقال داده می شود.

 


4361825
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است