استانی 19:28 - 11 بهمن 1393
فرماندار بناب:
فرماندار بناب گفت: نمایندگان مجلس برای تشدید قوانین مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان موادمخدر گام بردارند.

نمایندگان مجلس قوانین مبارزه با مواد مخدر را تشدید کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، ولی‌الله فرج‌اللهی عصر امروز در جلسه شورای همکاری و هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان بناب که در آن نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی نیز شرکت کرده بود، با بیان رویکرد این شورا در خصوص موادمخدر اظهار کرد: مبارزه جدی با عاملان توزیع و قاچاقچیان مواد مخدر و بحث پیشگیری دو محور اصلی رویکرد شورا هستند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهی و عوامل آگاهی و مبارزه با موادمخدر نیروی انتظامی بناب به خاطر اهتمام بیش از حد در زمینه پاکسازی نقاط آلوده روستایی و شهری و دستگیری قاچاقچیان و معتادان گفت: چه قبول کنیم و چه نکنیم موادمخدر به خانه‌های ما راه یافته است و این یک تهدید جدی است و همه باید احساس مسئولیت کنند و برخورد با این معضل از عهده نیروی انتظامی با امکانات محدود خود خارج است.

فرماندار بناب از مسئولان آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی شهرستان و سایر ادارات ذیربط خواست برای جلوگیری از افزایش اعتیاد در جامعه پای کار بیایند تا نگذاریم جوان به مسیر انحرافی پا بگذارد.

فرج اللهی برگزاری کلاس‌های آموزشی را برای جلوگیری از افزایش اعتیاد در جامعه ضروری دانست و بر تداوم تشکیل و برگزاری این کلاس‌ها تأکید کرد.

وی با اشاره به خلاءهای موجود در قوانین کشور برای برخورد با موادمخدر از نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی خواست با تهیه طرح و لایحه‌ای با هماهنگی سایر نمایندگان مجلس برای تشدید قوانین مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان موادمخدر گام بردارند.

به گفته فرماندار بناب کارمند معتاد در صورت شناسایی باید از کار اخراج شود.

فرج‌اللهی از نیروی انتظامی خواست طرح پاکسازی نقاط آلوده شهری و روستایی را ادامه دهند، زیرا این طرح‌ها مثبت بوده و کارساز واقع شده است.

انتهای‌پیام/60004/گ20/


5744465
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است