ورزشی 00:39 - 16 آذر 1398
سرمربی تیم ملی تکواندو ابراز امیدواری کرد که دو نماینده ایران در رقابت های مرحله نهایی گرندپری با کسب مدال صاحب سهمیه المپیک شوند و به حقشان برسند.

فریبرز عسکری: امیدوارم میرهاشم و مردانی با گرفتن سهمیه به حقشان برسند

فریبرز عسکری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد ۴ تکواندوکار ایران در مرحله نهایی رقابت های گرندپری در مسکو و تلاش برای قطعی کردن ۳ سهمیه المپیک برای ایران، اظهار کرد: مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و بهترین های جهان راهی مسکو شدند تا کار رسیدن به المپیک را تمام کنند. بسیاری از چهره های مطرح نیز در روز نخست مسابقات شکست خوردند که نشان دهنده سطح کیفی رقابت های فینال گرندپری بود.

سرمربی تیم ملی تکواندو با ابراز رضایت از تلاش ۴ نماینده ایران، گفت: تمامی بچه ها از جان مایه گذاشتند و بدنبال این بودند بدون کوچکترین اشتباهی مبارزه کنند و مزد زحمات چندین ماهه خود را بگیرند. خدا را شکر سهمیه المپیک آرمین هادی پور در ۵۸- کیلوگرم قطعی شد و میرهاشم حسینی و سجاد مردانی نیز با کسب مدال برنز و طلا شانس رسیدن به سهمیه المپیک را دارند. جا دارد به تمامی بچه ها خسته نباشید بگویم و برای آن ها در مسابقات رده بندی و فینال آرزوی موفقیت دارم.

وی درباره نمایش خوب سجاد مردانی و رسیدن به فینال خاطرنشان کرد: سجاد فوق العاده کار کرد و در مبارزه های اول و دوم مقابل فینالیست های مسابقات جهانی سال ۲۰۱۹ به برتری رسید و در نیمه نهایی برابر عیسی یف آذربایجانی و قهرمان المپیک ۲۰۱۶ پیروز شد و به فینال رسید. سخت ترین مبارزه او مقابل حریف کوبایی بود که خوشبختانه بسیار خوب ظاهر شد و به برتری رسید. سجاد در مبارزات خود  هوشمندانه ظاهر شد و به فینال رسید. امیدوارم در فینال هم به موفقیت برسد و با مدال طلا المپیکی شود.

عسکری در پایان درباره شکست میرهاشم حسینی در ثانیه های پایانی دیدار نیمه نهایی مقابل حریف عنوان دار کره ای و نفر نخست رنکینگ گفت: میرهاشم خیلی خوب مبارزه کرد و با تمام توان جنگید اما به هر حال شکست نیز جزئی از ورزش است. او شایستگی کسب پیروزی و رسیدن به فینال را داشت اما در ثانیه های پایانی شکست خورد. امیدوارم او نیز به مدال برنز برسد و به همراه مردانی سهمیه المپیک را بگیرند و کار را تمام کنند.

انتهای پیام


10311848
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال تهران به تمرینات این تیم برای دیدار‌های باقی مانده لیگ برتر ملحق شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی مهدی پور هافبک استقلال به دلیل پارگی رباط صلیبی در دیدار هفته بیست و دوم مقابل مس رفسنجان ادامه فصل را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل شکایت از سوی فراجا در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی بااشاره به لغو بازی این تیم و فجرسپاسی در هفته بیست و هشتم لیگ یک، گفت: در زمین خودمان باخت نداشته‌ایم و می‌خواستیم با تمام توان بازی کنیم و حق کسی ضایع نشود که متاسفانه یکسری عوامل نگذاشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره واگذاری سرخابی‌ها به کنسرسیومی از بانک‌ها و پتروشیمی خلیج فارس توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت تیم فوتبال نساجی گفت: چند سالی می‌شود که نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که بیرانوند شاید به بازی جام حذفی نرسد، اما به بازی با سپاهان می‌رسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که بیرانوند شاید به بازی جام حذفی نرسد، اما به بازی با سپاهان می‌رسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نراتزوری با پیروزی مقابل روسونری، بیستمین اسکودتوی تاریخ خود را به رویایی‌ترین شکل ممکن کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نواک جوکوویچ به عنوان بهترین ورزشکار جهان در سال ۲۰۲۴ انتخاب شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است