گوناگون 18:13 - 08 اسفند 1393
رییس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد
رییس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: توسعه فضا‌های آموزشی دانشگاه پیام نور به صورت جدی در دستور کار است.

توسعه فضا‌های آموزشی در دستور کار دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه کهگیلویه و بویراحمد، عنایت‌الله نجیب‌زاده در مراسم افتتاح دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه پیام نور یاسوج افزود: این دانشکده با زیر بنای ۳۱۶۸ متر با اعتبار 22 میلیارد ریال در چهار طبقه و در مدت دو سال ساخته شد.

وی اظهارکرد: این ساختمان دارای 6 آزمایشگاه و 15 کلاس درس برای تحصیل دانشجویان این رشته ساخته شده است.

رییس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ساختمان کارگاهی آزمایشگاهی با زیربنای ۱۱۵۰ متر و با پیشرفت 50 درصدی با اعتبار هشت میلیارد ریال در محوطه پردیس این دانشگاه در حال ساخت است.

نجیب زاده تصریح کرد: پروژه ساختمان اداری مرکزی یاسوج با زیر بنای 850 متر مربع، پیشرفت 85 درصدی و اعتبار 19 میلیارد ریال در حال ساخت است.

وی ادامه داد: ساختمان فرهنگی و مذهبی این دانشگاه با زیر بنایی ۱۲۰۰متر مربع و اعتبار 10 میلیارد ریال و پیشرفت 40 درصد در حال ساخت است که با افتتاح این ساختمانها بخشی از کمبود فضای فیزیکی این دانشگاه رفع می‌شود.

رییس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: فضای سایت دانشگاه پیام نور 5.5 هکتار است و مشکل کمبود فضای فیزیکی و تحصیلی در دانشگاه پیام نور استان یکی از مشکلات اساسی دانشجویان بود که در تلاش هستیم که این مشکل را برطرف کنیم.

به گزارش ایسنا، مراسم افتتاح دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه پیام نور یاسوج با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام


5936515
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است