استانی 14:24 - 06 مرداد 1393
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: هرگونه هزینه‌کرد در حوزه ورزش نوعی سرمایه‌گذاری برای شاداب‌سازی جامعه و پرورش نسل سالم و توانمند برای آینده جامعه است.

هزینه‌کرد در حوزه ورزش سرمایه‌گذاری برای آینده جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، مجید خدابخش در بازدید از مدرسه فوتبال ایرانیان در اردبیل با بیان اینکه کهن شهر تاریخی اردبیل با ارائه ستارگان ممتاز ورزشی استعدادهای خود در این عرصه را به جهانیان نمایان کرده است، اظهار کرد: حفظ موفقیت‌های کسب شده و ارتقای آنها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که تحقق مطلوب آن برنامه‌ریزی‌های علمی و کارشناسی را می‌طلبد.

وی بهره‌گیری حداکثری از تعطیلات تابستانی برای سوق دادن نوجوانان به ورزش را ضروری اعلام کرد و با یادآوری تاکید دین مبین اسلام مبنی بر آموزش برخی رشته‌های ورزشی ادامه داد: رویکرد اداره‌کل ورزش و جوانان و اداره‌کل آموزش و پرورش برای نهادینه شدن ورزش در بین نوجوان و جوانان کافی نیست و تحقق کامل این امر عزم خانواده‌ها را می‌طلبد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل در پایان گفت: تربیت صحیح و شکوفا کردن استعدادهای ورزشی نوجوانان فعال در اینگونه مراکز موجبات به اهتزاز درآمدن پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را در میدان‌های بین‌المللی در آینده فراهم خواهد کرد.


4348256
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است