ورزشی 13:41 - 29 آذر 1393
رشت - ایرنا - تیم ها و نفرات برتر مسابقات کاراته سبک کیوکوشین قهرمانی باشگاه های استان گیلان به میزبانی رودسر در سالن شهدای این شهر مشخص شدند.

رییس اداره ورزش و جوانان رودسر روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این رقابت ها به مدت یکروز با شرکت 112کاراته کا از 16شهرستان استان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.



'رضا مودبی' اضافه کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات به تورنمنت قهرمانی کشورهای خاورمیانه که 16و 17بهمن ماه سالجاری به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان مرزی بندر آستارا استان گیلان برگزار می شود راه یافتند.



وی ادامه داد: در گروه سنی نوجوانان آرمان نصیری در وزن 26کیلوگرم از آستارا، محمد مهدی علی پرست در وزن 30کیلوگرم از آستارا، یزدان محمدپور در وزن 34کیلوگرم از آستارا، علیرضا نوری در وزن 38کیلوگرم از رودسر، پویا شب نشین در وزن 42کیلوگرم از آستارا، مصطفی چهره ساز در وزن 46کیلوگرم از رودسر، امیر مهدی یزدانی در منفی 50کیلوگرم از بخش لولمان رشت و عرفان نصیری در وزن مثبت 50کیلوگرم از آستارا رتبه های اول وزن های یادشده را از آن خود کردند.



وی اظهار کرد: در گروه سنی جوانان در منفی 45کیلوگرم فرشاد عطا خانزاده از آستارا ،در منفی 50کیلوگرم سینا طاقدار از آستارا ، در منفی 55کیلوگرم محمد زحمتکش از رودسر، در 60کیلوگرم سید فاضل افضلی از رشت، در مثبت 65کیلوگرم هادی وفایی از آستارا ، در منفی 65کیلوگرم مهدی عاطفی از آستارا، در منفی 70کیلوگرم علیرضا نصیری از آستارا، در وزن منفی 80کیلوگرم احسان میرزایی از رودسر و مثبت 80کیلوگرم حسین رمضانی از رودسر مقام های اول را بدست آوردند.



رییس اداره ورزش و جوانان رودسر اضافه کرد: در نتایج انفرادی بزرگسالان در منفی 60کیلوگرم عباس افرا، منفی 65کیلوگرم توحید نماینده پور، در منفی70کیلوگرم ابراهیم اسماعیلی، در منفی 80کیلوگرم فهیم علم نژاد از ،در منفی 85کیلوگرم مهران بختیاری ،در منفی 90کیلوگرم مهیار احمدی ودر وزن مثبت 90کیلوگرم کیانوش بادمسیاه همگی از شهرستان تالش مقامهای اول را احراز کردند.



به گفته مودبی، در نتایج تیمی در رده سنی نوجوانان آستارا با 16امتیاز اول و لولمان و رودسر به ترتیب با 12و 11امتیاز دوم و سوم شدند، در رده سنی جوانان هم آستارا با 19امتیاز در صدر تکیه زد و رودسر با 12امتیاز و رشت با 7امتیاز عناوین دوم و سوم را بدست آوردند و در رده سنی بزرگسالان تالش با 21امتیاز به مقام اول دست یافت و آستارا با 6امتیاز دوم و رشت با 5امتیاز سوم شدند.



وی یادآور شد: این مسابقات زیر نظر هیات کاراته استان با همکاری اداره ورزش و جوانان رودسر و هیات کاراته شهرستان برگزار شد.



شهرستان رودسر در شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.ک/3



7290/603

انتهای پیام /*


5454659
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به شعار اولین روز از هفته سلامت که «سلامت خانواده، حق و مسئولیت همگانی» نامگذاری شده است، به بررسی نگاه طب ایرانی به سلامت خانواده پرداخت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با شکست جردن باروز مقابل جیسون نولف، قهرمان المپیک و جهان حضور در المپیک پاریس را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی پور این هفته پس از برطرف شدن ورم پایش، زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه استقلال قصد دارد تا یک مدیر خارجی برای آکادمی این باشگاه انتخاب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال قصد دارد در پایان فصل از جمع آبی‌پوشان جدا شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در آرامش قرار دارد، اما استقلال همچنان درگیر حاشیه و مشکلات است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید در جدیدترین رنکینگ تیم‌های باشگاهی اروپا همچنان در رتبه های اول تا سوم هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است