بین‌الملل 16:56 - 09 اسفند 1395
دبیر کل کتائب القیام الحسینی عراق:
قم - دبیر کل کتائب القیام الحسینی عراق گفت: پیروزی‌های به دست آمده در عراق علیه داعش به دلیل راهبردهای مقام معظم رهبری و کمک‌های ایران اسلامی بوده است.

شکست داعش در عراق را مدیون کمک‌های ایران هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، شیخ محمد خفاجی در مصاحبه مطبوعاتی که ظهر دوشنبه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، اظهار داشت: در عراق جنگی برپا است که اسقاط برنامه تشیع از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی در دست است و اگر کمک‌های جمهوری اسلامی ایران و ارشادات مقام معظم رهبری نبود، عراق پایگاهی برای جریان‌های تکفیری و داعش می‌شد.

وی بیان داشت: پیروزی‌های به دست آمده در استان‌های عراق علیه داعش توسط جنبش‌های اسلامی به خاطر پیروی و اعتقاد به ارشادات مقام معظم رهبری و کمک‌های ایران اسلامی بوده و ما هرچه داریم از رهبری جمهوری اسلامی ایران است.

دبیر کل کتائب القیام الحسینی عراق عنوان کرد:‌ نقشه‌های استعمارگران و غرب بر این بود تا عراق مقری برای جریان‌های تکفیری و اعمال خبیثانه شان باشد اما با ارشادات رهبری و مشاوره‌های مستمر سردار سلیمانی توانستیم برنامه غرب را بر هم ریخته و استعمار در عراق شکست خورد.

وی افزود: با کمک حزب الله و نظام جمهوری اسلامی ایران توانستیم به پیروزی در برابر داعش برسیم.

خفاجی ابراز کرد: هنگامی که نقشه‌های استعمارگران به نتیجه نرسید و آنها توان مقابله با ما را نداشتند نیروهایی از ترکیه وارد عراق شد و برای مقابله با تداخل این نیروها، جنبش قیام الحسینی و تشکیل نیروهای مردمی عراق ایجاد شد.

هدف داعش تعرض به کربلا و حرمین عسکرین است

وی تصریح کرد: در جنگ‌هایی که برای آزادی استان‌های عراق انجام شد هدف داعش کربلا و حرمین عسکرین بود که با مقاومت حرکت جنبش قیام الحسینی توانستیم جلوی این تعارض‌ها را بگیریم.

دبیر کل کتائب القیام الحسینی عراق افزود: در عملیات آزادسازی استان الانبار ابوقتاده یکی از سران داعش به هلاکت رسید و در مقابله با هفت ماشین بمب گذاری شده از سوی داعش که روانه کربلا بود، ابوایوب انصاری که عملیات آن را فرماندهی می‌کرد به هلاکت رسید.

وی اظهار کرد: داعش با وجود جنبش‌های اسلامی و فرزندان عراق، در آینده جایی در این کشور نخواهد داشت.

خفاجی بیان کرد: با وجود نیروهای اسلامی و کمک‌های جمهوری اسلامی توانستیم پیروزی‌هایی را به ثبت برسانیم که استکبار درصدد نادیده گرفتن آن بود.

وی افزود: ما پس از آزادی عراق، به عنوان پسا داعش در برنامه‌های سیاسی و فرهنگی فعالیت می‌کنیم و تهاجم فرهنگی و سیاسی خواسته داعش است.  

وی عنوان داشت: ان شاء الله تحت عنوان برنامه سیاسی که داریم، با کمک ایران بتوانیم مقابله قوی در برابر دشمنان در سوریه و یمن نیز داشته باشیم.


8865346
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» جهاد اسلامی با اشاره به کمک‌های مالی، نظامی و سیاسی آمریکا از رژیم صهیونیستی تاکید کرد: آمریکا مسئول جنایاتی است که صهیونیست‌ها انجام می‌دهند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یکی از مسوولان سازمان عفو بین‌الملل واکنش‌های سرکوبگرانه به اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه را محکوم کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر امور خارجه کره شمالی تایید کرد که تحریم‌های آمریکا به تقویت کشورش کمک کرده است، کشوری که به توسعه سلاح‌های هسته‌ای ادامه خواهد داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» «امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه با اشاره به چالش‌های نظامی و اقتصادی که برای اتحادیه اروپا وجود دارد، گفت: خطر نابودی اروپا وجود دارد، در حالی که برای رویارویی با آن تجهیز نیستیم.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی حمایت دانشجویان آمریکایی از مردم فلسطین و مبارزه آنان را به مبارزات دانشجویان آلمان نازی تشبیه کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک مقام ارشد روسی اعلام کرد در صورت استقرار تاسیسات هسته‌ای در لهستان، این تاسیسات هدف نظامی مسکو خواهند بود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یکی از رهبران حماس ضمن تشریح آخرین روند مربوط به مذاکرات آتش بس، تحرکات دشمن صهیونیستی برای غلبه بر این جنبش را شکست خورده دانست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» هزاران پرواز فرودگاه‌های فرانسه در پی اعتصاب کارکنانشان به دلیل دستمزد کم، لغو شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست در صورتی که نتواند اعتراضات حامی فلسطین را در این دانشگاه متوقف کند، استعفا دهد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» صد‌ها شهرک‌نشین با حمایت پلیس رژیم صهیونیستی در سومین روز عید پسح خود به مسجدالاقصی یورش بردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است