سیاسی 15:33 - 10 بهمن 1393
امام جمعه کاشمر:
مشهد - ایرنا- امام جمعه کاشمر گفت: امروز دشمن روی مسائل اقتصادی دست گذاشته و شایعاتی درباره مراکز اقتصادی و مالی ایجاد می کند که این موارد بخشی از رویکرد دشمن در حوزه سیاست های تحریم اقتصادی است لذا باید نسبت به این سیاستها هوشیار بود.

حجت الاسلام سید قاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته کاشمر گفت: همه حواس ها باید جمع باشد و مراقب شیطنت های دشمنان داخلی و خارجی بود.



وی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یادآورشد: ملت بزرگ ایران با تکیه بر خداوند متعال به میدان سیاست و جهاد و مبارزه قدم گذاشت و با عمل به فرمان مجتهد بزرگ امام راحل با وحدت و پرهیز از تفرقه در انقلاب پبروز شد.



به گفته وی یکی از کارهای بزرگ ملت ایران به ثمر رساندن انقلاب شکوهمند اسلامی بود.



حجت الاسلام یعقوبی انقلاب اسلامی را از ثمرات تقوای ملت ایران دانست و افزود: این انقلاب با تلاش و مجاهدت و مقاومت ملت ایران به پیروزی رسید و امروزاز هیچ تهدیدی نمی هراسند.



حجت الاسلام یعقوبی اظهار داشت: امروز کشور مسیر پیشرفت و تعالی را می پیماید و این توفیقات متعلق به یک قشر یا حزب یا دولت خاص نیست بلکه تمام کسانی که در راه این انقلاب پابه پای امام و ملت و مقام معظم رهبری قدم بر داشته اند هست.



خطیب جمعه کاشمر گفت: تامین رفاه اجتماعی در کنار دینداری از اهداف انقلاب اسلامی است تا مردم دنیا و آخرت حسنه ای داشته باشند.



حجت الاسلام یعقوبی خاطر نشان کرد: وحدت ملی حاکم در کشور امروز در دنیا بی نظیر است و حضور مردم در همه صحنه ها بخصوص در انتخابات تعجب همه را بر انگیخته است.



وی گفت:تربیت نیروهای انقلابی در عراق ، سوریه، لبنان و فلسطین نتیجه انقلاب اسلامی است.



او با اشاره به پیروزی اخیر حزب الله تصریح کرد: این پیروزی مایه افتخار و خوشحالی است زیرادر کمتر از 10 روز از جنایت اسرائیل، توانستند پاسخ مردانه و شجاعانه ای بدهند که اسرائیل و آمریکا و غربی ها شکست خود را پذیرفتند .



شهرستان 195 هزار نفری کاشمر در 228 کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.



7497/522

انتهای پیام /*


5735116
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ایران که در نیویورک به سر می‌برد، گفت: اگر اسرائیل خطا کند، پاسخ فوری، قاطع و پشیمان‌کننده حداکثری خواهیم داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، خبر منتشر شده درباره تشکیل جلسه اضطراری این شورا را تکذیب کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مهمانپرست گفت: جلسه شورای امنیت دستاورد بزرگی برای کشور ما و شکست مهمی برای صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» موشک‌ها و پهپاد‌هایی که از ایران به سمت سرزمین‌های اشغالی حرکت و در ادامه اصابت کرد، بزرگترین عملیات پهپادی جهان را به نام ایران ثبت کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ترابی گفت: فشار روانی به صهیونیست‌ها در زمان پاسخ ما بسیار سنگین و سخت بوده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس گفت: عبور دادن موشک‌ها و پهپاد‌ها از گنبد آهنین رژیم صهیونیستی کار بسیار خارق‌العاده‌ای بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق استان اصفهان و هدف قرار گرفتن چند ریزپرنده ناشناس خبر داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق استان اصفهان خبر داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در استان اصفهان خبر داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اجرای حکم بهینه‌سازی مصرف انرژی در برنامه هفتم توسط دولت سالانه بیش از صد میلیارد دلار درآمد برای کشور دارد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است