استانی 20:23 - 27 فروردین 1397
استاندار ایلام:
ایلام-استاندار ایلام گفت: شهرستان مهران استعدادهای بسیار خوبی برای رشد و توسعه دارد.

شهرستان مهران استعدادهای بسیار خوبی برای رشد و توسعه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی امروز  در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی استان و شهرستان مهران گفت: مهران استعداد بسیار خوبی برای رشد و توسعه بسیار سریع را دارد و اگر مدیران، مسئولان و نمایندگان و همه ی نهادهای حاکمیتی ، دستگاههای دولتی و دیگر ارگان ها دست  به دست هم دهند می توانیم به اهداف توسعه ای در مهران دست یابیم.

وی اظهار داشت: قابلیت های مرزی خوب، کنگره ی بزرگ اربعین ، میادین گازی و نفتی ، منطقه ویژه اقتصادی از جمله ظرفیت های بی نظیر مهران است که می توان به پشتوانه این ظرفیت ها کارهای بسیار بزرگی در مهران صورت داد. 

وی تولیدات صادرات محور را شاه کلید توسعه استان دانست و تصریح کرد: با توجه به قابلیت های بالای مرزی و بازارچه فعال مرزی و صادرات غیر نفتی بسیار خوب با افزایش تولیدات صادرات محور استان می تواند در کمترین زمان ممکن به رشد و توسعه مورد نظر برسد و رشد اقتصادی خوبی را تجربه کند. 

رئیس شورای برنامه ریزی استان با تأکید بر پیگیری روزانه پیشرفت فیزیکی پروژه های راهسازی محورهای منتهی به مرز مهران خاطر نشان کرد: قطعات مختلف بزرگراه ایلام ، صالح آباد، مهران ، دهلران ، اندیمشک در حال واگذاری به پیمانکار است و محور ایلام به مهران نیز باید تا شهریورماه امسال به اتمام برسد.


9747685
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است