بین‌الملل 10:59 - 29 فروردین 1400
"ماتئو سالوینی"، وزیر سابق کشور ایتالیا روز شنبه گفت به خاطر تصمیم سال ۲۰۱۹ خود مبنی بر جلوگیری از پهلوگیری کشتی مهاجران، به آدم‌ربایی متهم شده است.

محاکمه وزیر کشور سابق ایتالیا به اتهام آدم‌ربایی مهاجران

به گزارش ایسنا به نقل از اسپوتنیک، رهبر ۴۸ ساله حزب لیگا گفت پس از دادگاه و کیفرخواست روز شنبه، با فرزندانش تماس گرفته است.

سالوینی در توییتی نوشت: لبخند بزنید و سرتان را بالا نگه دارید بچه‌ها! کسانی که وجدان پاکی دارند و وظیفه خود را انجام داده‌اند، نمی‌ترسند.

سالوینی چنین استدلال کرد که با جلوگیری از پهلوگیری کشتی نجات اسپانیایی با ۱۴۷ مهاجر در بندر ایتالیایی در "لمپدوسا"، از وطن خود دفاع کرده است.

وی در توییتی نوشت: دفاع از وطن، وظیفه مقدس یک شهروند است. ماده ۵۲ قانون اساسی. آیا قرار است بابت دفاع از کشورم به دادگاه بروم؟ می‌روم و سرم را هم بالا نگه می‌دارم.

نخستین دادرسی در پالرمو، شهر اصلی سیسیل در ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


11030024
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه مصر در دیدار با وزیر مشاور انگلیس در امور خاورمیانه و شمال آفریقا از لندن خواست تا کشور مستقل فلسطین را به رسمیت بشناسد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» تلویزیون سوریه از حملات موشکی رژیم صهیونیستی به اطراف شهر دمشق پایتخت این کشور خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) با اشاره به شرایط وخیم نوار غزه تأکید کرد که خوابیدن در این منطقه مانند دراز کشیدن در تابوت است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا به شورای امنیت سازمان ملل جهت «افزایش اختیارات متخصصان ناظر بر تحریم‌های کره شمالی به مدت یک سال» را وتو کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه های محلی گزارش دادند که نیروهای امنیتی تاجیکستان تمامی بستگان یکی از عوامل حمله تروریستی به مجتمع «کروکوس» را دستگیر کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یکی عضو پارلمان انگلیس، تمایل نداشتن دولت لندن برای استرداد موسس پایگاه افشاگر «ویکی لیکس» به آمریکا را تایید کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» با حکم ریاست تشکیلات خودگردان، «محمد مصطفی» به عنوان نخست وزیر جدید فلسطین کابینه خود را معرفی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بنا به گزارش یک رسانه عبری، رژیم صهیونیستی قصد دارد با ایجاد منطقه حائل و کریدور مناطق شمالی نوار غزه را از دیگر بخش‌های این باریکه جدا سازد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سرگی ناریشکین در سفر به پیونگ یانگ با وزیر امنیت کره شمالی دیدار و در مورد مسائل امنیت منطقه ای گفتگو کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دفتر رسانه‌ای دولت غزه از جنایات جدید رژیم صهیونیستی در بیمارستان الشفا پرده برداشت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است