بین‌الملل 17:48 - 31 تیر 1393
العالم - جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که هیچگونه اطلاعاتی درباره شائول آرون نخواهد داد مگر اینکه در ازای آن امتیازی دریافت کند.

شرایط حماس برای آزادی نظامی صهیونیست اسیر

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای مقاومت باریکه غزه روز یکشنبه این هفته (20 ژوئیه ) شائول آرون نظامی صهیونیست را اسیر کردند.

مشیر المصری عضو ارشد حماس امروز (سه شنبه) در مصاحبه با شبکه خبری العالم با اشاره به اینکه ، رژیم صهیونیستی نمی تواند اسیر شدن شائول آرون را تکذیب کند زیرا او هم اکنون در دست مقاومت است، گفت: مقاومت حتی برای نشان دادن تصویر آرون نیز امتیازی دریافت خواهد کرد.

المصری افزود: مقاومت سرانجام دشمن صهیونیستی را وادار به مذاکره غیرمستقیم درباره شائول آرون و تن دادن به شروط مقاومت خواهد کرد.

وی تاکید کرد : شائول آرون اسیراست و مقاومت فلسطین رژیم صهیونیستی را وادار به آزاد کردن اسرای محبوس در زندان های این رژیم اشغالگر می کند.

عضو ارشد حماس افزود : ما به نتانیاهو پیشنهاد می کنیم که به شروط مقاومت برای آغاز آتش بس و مبادله اسرا تن بدهد زیرا ادامه دادن به درگیری ها به معنای اسارت تعداد بیشتری از نظامیان صهیونیستی خواهد بود.

المصری بیان کرد: اظهارات متناقض سران رژیم صهیونیستی درباره ادامه تجاوز به باریکه غزه نشان می دهد که آنها دچار سردرگمی شده اند و اذعان می کنند که برای اولین بار از زمان اشغال فلسطین و اراضی دیگر کشورهای عربی با سخت ترین و سنگین ترین درگیری مواجه شده اند.

عضو ارشد حماس گفت : دشمن صهیونیستی فهمیده است که مقاومت فلسطین آمادگی کامل برای مبارزه دارد و قبلاً نیز به دشمن صهیونیستی درباره عواقب تجاوز به غزه هشدار داده بود و آماده ادامه دادن به مبارزه به مدت طولانی است. 

المصری خاطرنشان کرد : مقاومت فلسطین براساس برنامه خود همچنان با قدرت و صلابت تمام به مبارزه با ارتش رژیم صهیونیستی ادامه می دهد .

وی اکثر شهدای باریکه غزه را کودکان ، زنان و افراد کهنسال اعلام کرد و گفت : دشمن صهیونیستی تلاش می کند با کشتار بیشتر زنان ،کودکان و افراد سالخورده و تخریب بیشتر باریکه غزه خود را پیروز جنگ جلوه بدهد تا هم شکست های سنگین از مقاومت فلسطین را پنهان سازد و هم مقاومت را وادار به پذیرفتن شروط و خواسته های خود کند؛ ولی ملت فلسطین همچنان حامی مقاومت است و انتقام خون شهدای خود را از رژیم اشغالگر صهیونیستی می گیرد.

وی افزود : دشمن صهیونیستی اذعان می کند که تاکنون ده ها نظامی خود را در درگیری با مقاومت از دست داده است ولی آمار واقعی بیش از آمار اعلامی است.

MKH-21-15:37

 


4300525
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۸۰ سرباز اوکراینی را کشته و ۱۳۱ پهپاد آن را ساقط کرده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» آمیت هالیوی در یک گزارش به پارلمان رژیم صهیونیستی اعلام کرد از زمان آغاز جنگ پس از هفتم اکتبر، جنبش حماس ده دستاورد محقق کرده است، در حالی که این رژیم فقط یک دستاورد داشته است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بزرگترین شرکت آب و فاضلاب انگلیس موسوم به «تمز واتر» در پی انصراف سهام‌دارانش برای تزریق ۵۰۰ میلیون پوند کمک اضطراری برای نجات این شرکت، با خطر ورشکستگی روبه‌روست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت بهداشت فلسطین در غزه از افزایش آمار شهدای تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر از هفتم اکتبر تا کنون خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت بهداشت فلسطین در غزه از افزایش آمار شهدای تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر از هفتم اکتبر تا کنون خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا گفت که اوکراین محدودیت زیادی درباره پوشش رسانه‌ای جنگ اعمال می‌کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» «جان بولتون» مشاور سابق امنیت ملی آمریکا مدعی شد انتخابات ریاست جمهوری نوامبر (آبان) نقش کلیدی در پایان دادن به جنگ اوکراین دارد و «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه احتمالا منتظر نتایج این انتخابات است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» عناصر اشغالگر رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته دست کم ۲۵ فلسطینی از جمله یک کودک و اسرای سابق را از کرانه باختری بازداشت کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس حزب راست افراطی فرانسه اعلام کرد که دولت پاریس برای جبران اشتباهات خود در جیب مردم دست می‌برد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر لتونی تصریح کرد: اعضای ناتو هنوز آمادگی کافی برای مذاکره بر سر اعزام نیرو به اوکراین را ندارند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است