استانی 14:51 - 02 فروردین 1396
سردار اشتری خبر داد
فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: بیش از 300 هزار نفر نیروی پلیس در ایام نوروز برای ارائه خدمات در سراسر کشور به صورت آماده‌باش هستند.

آماده‌باش 300 هزار نیروی پلیس در سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان، سرتیپ پاسدار حسین اشتری در حاشیه بازدید از ستاد هدایت مسافران نوروزی منطقه 15 شهرداری اصفهان اظهار کرد: مسافران و هموطنان زیادی از اقصی نقاط کشور به شهر اصفهان سفر کرده‌اند و خوشبختانه فضای خوب و با نشاطی در این شهر حکم‌فرما شده است.

وی با ابراز رضایت از خدمات ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان به خصوص اقدامات شهرداری اصفهان افزود: این خدمات در راستای رفاه حال شهروندان و مسافران انجام شده که جا دارد از این ستاد و کسانی که مسؤولیت هماهنگی را برعهده داشتند، تشکر کنم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان این که مدیریت شهری اصفهان اقدامات ویژه‌ای برای فضا‌سازی و زیباسازی این شهر برای ایجاد آرامش و نشاط ایجاد کرده و اصفهان را متفاوت‌تر کرده است، گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته مسافران و شهروندان در اصفهان احساس آسایش، آرامش و نشاط می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال بیش از سال گذشته نیروها برای هدایت مسافران و امنیت مسافران فعالیت می‌کنند، عنوان داشت: همچنین گشت‌های پیاده، خودروها و موتورسیکلت‌ها نیز در سراسر کشور افزایش پیدا کرده است؛ ایستگاه‌های پلیس راه، ایستگاه‌های بازرسی و واحد‌های گشت در جاده‌ها نیز افزایش پیدا کرده است.

اشتری با اشاره به اینکه با حضور نیروی انتظامی و همکاری مسافران حوادث نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، ادامه داد: نسبت به سال گذشته تا به امروز 3 درصد تلفات جاده‌ای و تصادفات کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه  نیرو انتظامی در تمام نقاط مرزها، جاده ها و شهرها آماده ارائه خدمت هستند، بیان کرد: بیش از 300 هزار نفر نیرو، از جمله پلیس افتخاری در ایام نوروز برای ارائه خدمات در سراسر کشور به صورت آماده‌باش هستند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور در ادامه اضافه کرد: وضعیت امنیتی در مرزها، داخل شهر و جاده‌ها مناسب و هیچ مورد ناامنی وجود نداشته است.

وی با اشاره به نقاط پرتردد کشور ادامه داد: جاده‌های منتهی به مشهد، استان‌های شمالی، اصفهان، فارس و خوزستان و استان‌های جنوبی پر ترددترین مسیرها بوده است.

اشتری با بیان اینکه از طریق صدا و سیما و رادیو پلیس راهور و مدیران مربوطه هشدارهای لازم برای جلوگیری از تصادفات به رانندگان ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: توقف خودروها نسبت به سال‌های گذشته کمتر بوده و این مهم نشان‌دهنده همکاری و رعایت کردن قوانین از سوی مسافران بوده است.

وی بیشترین علت تصادفات خستگی رانندگان و عدم رعایت قوانین  و مقرارات رانندگی دانست، گفت:رانندگان نباید برای رسیدن به مقصد خود عجله کنند و باید به استراحت خود نیز اهمیت دهند همچنین سر نشینان باید با راننده همکاری های لازم را داشته باشند.

همچنین فرمانده نیروی انتظامی کشور در حاشیه بازدید از ستاد هدایت مسافران نوروزی منطقه 12 شهرداری اصفهان در رابطه با دوچرخه‌سواری در شهر اصفهان خاطرنشان کرد: دوچرخه‌سواری هم ورزشی هست برای شخصی که استفاده می کند و واقعا در جسم وی تاثیر دارد و هم به کمتر شدن آلودگی هوا و ترافیک کمک می‌کند و ما توصیه می‌کنیم مسافران حتما از این امکان استفاده کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه شهرداری در رابطه با بحث دوچرخه‌سواری بسیار خوب عمل کرده گفت: شهرداری اصفهان با انجام این حرکت می‌تواند الگویی برای دیگر شهرها باشد.


8944295
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است