استانی 13:38 - 12 فروردین 1394
با اعلام تمهیدات ترافیکی روز 13 و 14 فروردین
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در روزهای 13 و 14 فروردین ورود خودروهای سنگین به محورهای مواصلاتی ممنوع اعلام شد.

ورود خودروهای سنگین به محورهای مواصلاتی قم ممنوع شد

اردشیر جمشیدی راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز طبیعت بیان کرد: در روزهای 13 و 14 فروردین ماه سال جاری تمهیدات ترافیکی جاده‌ای اندیشیده شده است.

وی با اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این دو روز، تصریح کرد: ورود خودروهای سنگین در تمام محورهای مواصلاتی در این دو روز از ساعت 7 صبح تا ساعت 24 ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم منظور از وسایل نقلیه سنگین را کامیون‏، کامیونت و تریلر دانست و گفت: محدودیت‌های ترافیکی برای خودورهای سنگین حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی شامل نمی‌شود و عبور وسایل نقلیه سنگین در تمام محورهای ورودی قم به غیر از محور قم – گرمسار در این دو روز ممنوع است.

وی تردد خودروها را در محورهای ورودی استان قم مورد توجه قرار داد و گفت: رفت و آمد خودروها در محورهای مواصلاتی استان قم در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد رشد داشته  است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم به ترافیک روان محورهای منتهی به استان قم اشاره و بیان کرد: اکنون ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای آزاد راه قم- تهران و قم – سلفچگان وجود دارد.

وی همچنین با اشاره به بارش باران در روزهای اخیر گفت: از رانندگان وسایل نقلیه تقاضا می‌شود با توجه به بارش باران با سرعت مجاز و مطمئن حرکت کنند تا شاهد وقوع حوادث تاسف‌بار در محورهای مواصلاتی نباشیم.

جمشیدی‌راد با تبیین دلایل تصادفات رانندگی گفت: 52 درصد تصادفات در جاده‌ها ناشی از ناتوانی رانندگان در کنترل خودرو به دلیل خواب‌آلودگی یا سرعت غیرمجاز است.


6122400
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است