وبگردی 00:05 - 30 مرداد 1393
مهم‌ترین اخبار رسانه‌های مجازی کشور
حمایت رسانه‌ای فرقه بهائیت از جنایتکاران صهیونیست، راه خروج از رکود و کاهش تورم و فیلمی که در جلسه استیضاح وزیر علوم پخش شد از مهم‌ترین اخبار رسانه‌های مجازی و مکتوب کشور است

حمایت رسانه‌ای فرقه بهائیت از جنایتکاران صهیونیست/ راه خروج از رکود و کاهش تورم/ فیلمی که در جلسه استیضاح وزیر علوم پخش شد

گروه مجازی خبرگزاری فارس به منظور سهولت در ارائه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های روز کشور به مخاطبان خود، مهم‌ترین اخبار این رسانه‌ها را به صورت روزانه در یک بسته خبری آماده و منتشر می‌کند.

در ادامه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های کشور در روز چهارشنبه 29/05/1393 می‌آید.

* حمایت رسانه‌ای فرقه بهائیت از جنایتکاران صهیونیست

سایت دیده‌بان در گزارشی خبر داد: حمایت رسانه‌ای فرقه ضاله بهائیت از جنایتکاران صهیونیست همچنان ادامه دارد.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

* راه خروج از رکود و کاهش تورم

رضا مقدس،‌ عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه به سایت مشرق می گوید:: در سال‌های اخیر سوء‌مدیریت‌های فراوانی در کشور مشاهده شد و بنده معتقدم نمی‌توان تمام مشکلات اقتصادی کشور مانند رکود بالا و تورم را ناشی از تحریم‌های خارجی دانست.

ادامه مصاحبه را اینجا بخوانید.

* سیاه‌پوستان آمریکا؛ قربانیان میراث برده‌داری

دفاع پرس در گزارش آورده است:پلیس آمریکا با وجود مسالمت‌آمیز بودن تظاهرات‌ها به شدت با معترضان برخورد می‌کند و به زیبایی آزادی بیان آمریکایی را به نمایش می‌گذارد.

ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

* آمریکایی‌ها می‌گفتند با چهار نفر و نصفی در ایران کودتا کردیم

موسی حقانی، رئیس مؤسسه‌ مطالعات تاریخ معاصر ایران به سایت برهان می گوید: تعداد کسانی که کودتا کردند در ایران را ببینید چند نفر بودند؟ خود آمریکایی‌ها به استهزاء می‌گویند که ما با چهار نفر و نصفی در ایران کودتا کردیم.

ادامه مصاحبه را اینجا بخوانید.

* تنها دفعه‌ای که صدام به ایران دروغ نگفت

مجله مهر در مطلبی نوشت: صدام حسین، ۲۳ مرداد ۱۳۶۹ در آخرین نامه خود به هاشمی نوشته بود: «مبادله فوری و همه‌ جانبه اسرای جنگ از راه خانقین (قصر شیرین) صورت خواهد گرفت و ما آغازگر این اقدام خواهیم بود و از روز جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۶۹ به آن مبادرت خواهیم کرد».

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

* رزاقی: درشت‌تر شدن پول در ایران تورم‌ به دنبال دارد/ افزایش نقدینگی در کشور ما به تولید راه پیدا نمی‌کند

ابراهیم رزاقی، استاد دانشگاه اقتصاد علامه طباطبایی به سایت فردا می گوید: اعتبار دادن به اسکناس یک کشور در هیچ کجای دنیا نباید موجب گرانی شود که البته در کشور ما می‌شود به این دلیل که این افزایش نقدینگی به تولید راه پیدا نمی‌کند.

ادامه مصاحبه را اینجا بخوانید.

* بازیگر نقش رستم در سریال ستایش: وقتی فهمیدم با داریوش ارجمند همبازی‌ام خیلی ترسیدم

امید علیمردانی، بازیگر نقش رستم در سریال ستایش به سایت رویکرد گفت: وقتی شنیدم قرار است در کنار استاد داریوش ارجمند بازی کنم خیلی ترسیدم، چون وقتی بازیگری جوان و کم تجربه مقابل بازیگری توانمند قرار می‌گیرد، باید سعی کند خودش را به پلکانی برساند تا بتواند خودش را نجات دهد.

ادامه مصاحبه را اینجا بخوانید.

* فیلمی که در جلسه استیضاح وزیر علوم پخش شد

یکی از موافقان استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در صحن مجلس شورای اسلامی فیلمی را پخش کرد که این فیلم را می‌توانید اینجا مشاهده کنید.

*کودتایی که سلطنت را مجددا به پهلو‌ی‌ها برگرداند/ چرا موضع منافقین درباره داعش تغییر کرد

بسته‌ خبری «چند خبر آن طرف‌تر»روز چهارشنبه را اینجا مشاهده کنید.

مطالب فوق مربوط به سایر رسانه ها می باشد وخبر گزاری فارس صرفا آنها را باز نشر کرده است.


4525349
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» حرف‌های روزنامه‌نگار صهیونیست در یک برنامه تلویزیونی باعث تمسخر و خنده‌های مکرر کارشناس آمریکایی شد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» خواب یک عملکرد حیاتی است که به بازسازی بدن کمک می‌کند. به‌اندازه کافی نخوابیدن می‌تواند عملکرد ادراکی مغز را مختل کند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در ظاهر باتری به باتری خودروها ساده به نظر می‌رسد؛ اما اگر با فرایند استاندارد آن آشنا نباشیم ممکن است به خودروها آسیب زده و هزینه‌های زیادی در پی داشته باشد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» دین مبین اسلام همواره جلوتر از علم است و بسیاری موارد بر علوم مشهود گشته و بخشی هنوز فراتر از حد دانش امروزیست.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» ارائه دو دیدگاه جنگ‌خواهی و پرهیز از جنگ و انتساب اولی به حاکمیت و دومی به مردم، تلاش رسانه‌های معاند برای قطبی‌سازی میان مردم و نظام جمهوری اسلامی بود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یکی از دوستان شهید شاهرخ ضرغام تعریف می‌کند:شاهرخ قد بلند و چهره خشنی داشت. با این حال صورتش را سیاه کرده و در کمین فرماندهان بعثی می‌نشست.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یک رسانه صهیونیستی مطرح کرد انتظار نداشتیم کاپیتان سابق تیم ملی ایران به کشور خود به خاطر عملیات علیه اسرائیل حمله کند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» نمایش ریاکاری بهترین توصیفی بود که نماینده روسیه در افشای پشت صحنه نمایش دیپلماتیک یکشنبه شب شورای امنیت درباره حمله نظامی ایران به کار گرفت.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» خیلی از افراد هم کف روی گوشت را دور می‌ریزند، اما این کف شامل پروتئین‌هایی است که در مراحل اولیه از گوشت خارج می‌شود و یکی از ویژگی‌های پروتئین‌ها این است که امکان فومینگ یا کف کردن دارند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» ایران از همان ساعات اول در تولید پیام معتبر موفق بود. یعنی صهیونیست‌ها و متحدانش شکی نداشتند که ایران انتقام خواهد گرفت. بخشی از این تولید پیام توسط مقامات نظامی، سیاسی و رسانه‌های ایران تولید شد و بخش مهمی نیز در تولید پیام‌های پنهانی ارسا...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است