استانی 22:38 - 25 اردیبهشت 1401

جاماندگان از یارانه‌ها در استان سمنان مجدداً ثبت‌نام خواهند شد

به گزارش خبرنگار مهر، احد ریواده شامگاه یکشنبه در نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و نشست فرهنگی، هنری و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت دفاع مقدس به میزبانی استانداری سمنان با بیان اینکه همراهی مردم، روحانیون، کسبه، اصناف، بازاریان، مسئولان و دست‌اندرکاران در طرح هدفمندی یارانه‌ها قابل تقدیر است، تاکید کرد: این طرح با هدف عادلانه کردن یارانه‌ها نیاز به همراهی هر چه بهتر اقشار مختلف برای اقناع مردم دارد.

وی با اشاره به برخی نگرانی‌های مردم در خصوص عدم واریز یارانه بیان کرد: جاماندگان از یارانه‌ها در سراسر استان سمنان می‌توانند پس از راه اندازی سایت مخصوص این مهم، ثبت نام انجام دهند و در صورت داشتن شرایط از یارانه برخوردار شوند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه مردم نگران تأمین اقلام مورد نیاز و اساسی در استان نباشند، ابراز کرد: در تأمین کالاهای اساسی و مایحتاج مردم استان، اقدامات لازم به خوبی در حال انجام بوده و نظارت‌ها نیز تقویت شده است.

ریواده همچنین به برنامه‌های هفته گرامیداشت مقاومت و پیروزی آزادسازی خرمشهر نیز اشاره کرد و خواستار توجه بیشتر دستگاه‌های فرهنگی به این موضوع شد و گفت: قرارگاه دشمن به صورت شبانه روزی برای نسل جوان امروز ما تولید محتوا را در دستور کار قرار داده که ما نیز ضرورت دارد برنامه اقدام در عرصه عمل را اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه استقبال از شهدای گمنام نیز از دیگر برنامه‌های معنوی است که ضرورت دارد برگزار شود، ابراز کرد: برنامه محوری روز گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) امسال برگزار خواهد شد.


11562374
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است