استانی 23:45 - 30 اردیبهشت 1398

ضرورت داشتن برنامه از سوی شهرداری بجنورد برای حل مشکلات کشتارگاه

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا رجب زاده در نشستی با محوریت حل مشکلات کشتارگاه صنعتی بجنورد، اظهار کرد: یکی از وظایف اساسی و اقدامات زیرساختی شهرداری بجنورد حل مشکلات این کشتارگاه است چرا که با سلامت مردم سر و کار دارد.

رجب زاده افزود: حل مشکل فاضلاب این کشتارگاه مستلزم ارائه راهکارهای کارشناسی است که هزینه اعتبارات توسط بخش‌های مختلف مانند شهرداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و پیمانکار می‌تواند یکی از راهکارها باشد چرا که یک بخش به تنهایی نمی‌تواند هزینه بالای این مشکل را تأمین کند.

وی ادامه داد: بحث نظارت بر کشتارگاه باید قوی شود و نماینده ناظر اداره کل دامپزشکی فعالیت پیمانکار متخطی را تا تعیین تکلیف نهایی متوقف کند.

رجب زاده مطرح کرد: طی تفاهم نامه‌ای سه جانبه بین اداره کل دامپزشکی، سازمان محیط زیست و شهرداری بجنورد الزامات بهداشتی برای فعالیت کشتارگاه تعیین شود تا با تعیین بازه زمانی مشخص پیمانکار متعهد به ایجاد این نیازها شود و پروانه فعالیت توسط اداره کل دامپزشکی صادر شود.

وی تصریح کرد: توجیه اقتصادی و رعایت مباحث بهداشتی دو الزام برای ادامه فعالیت کشتارگاه است که باید با اراده و ورود جدی متولیان امر این مطالبات محقق شود.


10132385
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است