ورزشی 10:47 - 30 مهر 1397

بازی سختی با السد داریم/ مدیون پرسپولیسم و از ماندن پشیمان نیستم

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره شرایط پرسپولیس برای بازی برگشت با السد قطر گفت: بعد از جام جهانی روسیه ما چهار، پنج بازیکن خود را از دست دادیم. به خاطر محرومیت از نقل و انتقالات نتوانستیم بازیکن جدیدی هم بگیریم.

وی افزود: در دو سال گذشته با پرسپولیس عنوان قهرمانی را به دست آوردم. مدیون این تیم هستم و در پرسپولیس ماندم تا در لیگ قهرمانان هم حضور یابم چون نمی خواستم باشگاه را در شرایط سخت ترک کنم.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: به هیچ عنوان از ماندن در پرسپولیس پشیمان نیستم. ما الان در بین چهار تیم برتر آسیا هستیم و شانس زیادی برای صعود به فینال داریم.

بیرانوند با اشاره به دیدار رفت با السد قطر تصریح کرد: ما در بازی رفت پیروز شدیم چون به خوبی سازماندهی شده بودیم. شک ندارم که بازی دوم، دیدار سختی خواهد بود.

دروازه بان پرسپولیس ادامه داد: به هم تیمی هایم این موضوع را گفته ام که به خاطر برد در بازی رفت، انتظارات از ما بالا رفته است. البته نباید فراموش کنیم که در مرحله گروهی هم در تهران توانستیم السد را شکست بدهیم. به همین خاطر باید تماشاگرانمان را خوشحال کنیم.

بیرانوند درباره شانس پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا یادآور شد: قهرمانی در آسیا کار سختی است ولی هرچه که داریم می گذاریم تا به این هدف برسیم.

وی در خصوص بازیکنان تیم السد هم گفت: السد مهاجمان بزرگی مثل اکرم عفیف و بغداد بونجاح دارد. بنابراین نیاز داریم که هواداران از ما حمایت کنند تا برای مبارزه در زمین انرژی داشته باشیم.

دروازه بان پرسپولیس در پایان گفت: اطمینان دارم تمام مردم ایران روز سه شنبه از پرسپولیس حمایت می کنند. اگر السد را شکست بدهیم برای فینال برنامه ریزی می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۸:۳۰ فردا سه شنبه در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف السد قطر می رود.


9950833
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: مشکلی در کشاله ران دارم و تلاش می‌کنم به بازی با تراکتور تبریز برسم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: سعی می‌کنیم شش بازی باقی مانده‌مان را ببریم و قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: کمیته انضباطی برخی حکم‌ها را یکی دو ماهه می‌داد ولی خدا را شکر برای من ۴ روزه رأی صادر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است