اجتماعی 17:23 - 31 شهریور 1396
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به کاهش ۳ تا ۶ درجه‌ای دمای هوا در برخی نقاط کشور از بارش پراکنده در برخی استان‌ها خبر داد.

وضعیت هوای کشور در روز اول مهر

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش بینی هواشناسی در ساعات بعد ازظهر امروز برخی نقاط اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه فردا (اول مهر ماه) به تدریج با شمالی شدن جریانات روی غرب دریای خزر در استان‌های گیلان، غرب مازندران، مناطقی از اردبیل و شمال آذربایجان شرقی بارش باران و وزش باد گاهی با رعد و برق رخ خواهد داد، تصریح کرد: روز یکشنبه ( ۲ مهر) گستره بارش با شدت کمتر شرق مازندران را نیز در بر خواهد گرفت.

وی افزود: روز دوشنبه ( ۳ مهر) با تقویت جریان شمالی روی دریا در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، برخی مناطق اردبیل در ارتفاعات البرز مرکزی و غربی بارش باران و وزش باران گاهی با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه زابل افزایش سرعت باد پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: طی روزهای شنبه و یکشنبه در استان‌های غرب مازندران، گیلان و اردبیل و روزهای یکشنبه و دوشنبه در غرب مازندران و گلستان شاهد کاهش 3 تا 6 درجه‌ای دمای هوا خواهیم بود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (اول مهر) صاف تا کمی ابری در بعد ازظهر وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه (دوم مهر)صاف، گاهی وزش باد در بعداز ظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانیتگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام


9430838
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات خانم ۳۵ ساله که در ارتفاعات دربند دچار ضعف و بیحالی و افت فشارخون شده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۶ شهر تهران جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی را در جوار ۳ بیمارستان مهم تهران اعلام کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک روانشناس از رابطه‌ای که انتها ندارد و با شکست رو‌به‌رو می‌شود، گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز اقدام به کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک مالخر حرفه‌ای در شرق استان تهران خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است