استانی 20:54 - 25 تیر 1399

پیگیری جذب نیروی انسانی در مراکز درمانی گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان سالاری عصر امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تقویت زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: طی چند ماه گذشته با شیوع ویروس کرونا بسیاری از نقاط ضعف حوزه بهداشت و درمان گیلان نمایان و امکانات و اعتبارات خوبی جذب شد.

وی به پیگیری‌های انجام شده برای جبران عقب ماندگی در حوزه بهداشتی استان گیلان اشاره کرد و افزود: در همین راستای دیدارهایی با مسئولان ارشد وزارت بهداشت و درمان انجام شده و موارد مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیان شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: پیگیری جذب نیروی انسانی ازجمله پرستاران فعال در زمان کرونا و افزایش اعتبارات درمانی از جمله مواردی است که در این دیدارها به آنها اشاره شده است.

وی با تخصیص دو دستگاه سونوگرافی و یک دستگاه CT اسکن به ناوگان تشخیص پزشکی گیلان از سوی هیأت امنا صرفه جویی ارزی اشاره کرد و ادامه داد: یک دستگاه سونو گرافی به بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه سرا، یک دستگاه سونو گرافی به بیمارستان رسالت ماسال و یک دستگاه CT اسکن نیز به یکی از بیمارستان‌های مرکز استان اختصاص پیدا کرده است.

سالاری افزود: ۱۵ دستگاه ونتیلاتور، دو دستگاه الکترو شوک، دو دو دستگاه الکتروکاردیوگراف، ۱۵ دستگاه مانیتورینک علائم حیاتی، دو دستگاه مانیتور سانترال، یک دستگاه رادیولوژی پرتابل و ۱۰ دستگاه ساکشن نیز از هیأت امنای صرفه جویی ارزی اخذ شده است.


10620950
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است