استانی 19:27 - 15 آذر 1397

حضور پررنگ دانشجویان در عرصه‌های مختلف آینده کشور را حفظ می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۶ آذر یادآور بیداری و هوشیاری دانشجویان عزیز در برابر استکبار و حکومت سرسپرده طاغوت و روسیاهی مدعیان دروغین آزادی و حقوق بشر است.

دانشجویان از اثرگذاران در مسیر رشد و بالندگی جامعه هستند و حضور پررنگ آنان در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، علمی، سیاسی و اجتماعی با روحیه پرسشگری می‌تواند آینده کشور را همچنان در مسیر رشد و تعالی حفظ کرده و تقویت نماید.

این اثرگذاری و نقش آفرینی موجب شده که طی چهل سال عمر افتخارآفرین این انقلال دشمنان قسم خورده، همواره نسبت به این قشر از جامعه که در آینده عهده‌دار مسئولیت‌های مهم و کلیدی در کشور خواهند بود، طمع داشته و تلاش کنند آنها را در مسیر اهداف شوم خود قرار دهند.

در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که تعالیم آن برگرفته از معارف ناب قرآن و عترت می‌باشد، عنوان حقیقی دانشجو به کسی اطلاق می‌شود که با بهره‌گیری از مبانی اصیل اسلامی، توسل به ولی عصر سلام الله علیه، تأسی از رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری مدظله العالی و تلاش در مسیر زنده نگه داشتن یاد و سیره شهدا در سنگرهای علم و دانش حضوری خیره کننده داشته باشند.

ضمن گرامیداشت این روز و تبریک آن به دانشجویان این مرز و بوم، در جوار مضجع نورانی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از خداوند متعال موفقیت دانشجویان در سنگر خدمت به کشور عزیزمان را خواستارم.


9992603
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است